MEDYA : Ozan ŞİMŞEK - Bilmeyenler Bilsin Beni Ben Ali'yim Ali Benim
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
"Karıcım tuzu verir misin?"
Herkesin şaşkın suratlarıyla Cihat evi inletecek şekilde kahkaha attı. Ali Buğra ise elini uzatmış sadece Merve'ye bakıyor ve onun kızmasından korkuyordu. Birden ağzından kaçmıştı. Kaç gündür Merve'yi utandırmak için o kadar çok karıcım demişti ki alışkanlık olmuştu. Babaannesinin sert sesiyle ona döndü.
"Ali bu ne demek oluyor?"
"Hiç anneanne karısına sesleniyor." Cihat eline geçen fırsatı sonuna kadar kullanıyordu. Ali Buğra'nın omzuna kolunu atıp, kendine çekti. Kulağına doğru eğilerek sessizce;
"Ne oldu? Merve senin olsun dünyayı sırtlanırdın. Dut yemiş bülbüle döndün."
"Ali Buğra babaannen sana bir şey sordu." Bu sefer konuşan Kadir Bey'di. Tamam Merve'yi çok sevmişlerdi ama böyle başına buyruk gidip kendi başlarına evlenmelerini de kabul edemezdi. Böyle bir şey yapmamış ol genç adam yoksa ilk defa külahları değişiriz diye düşündü. Oğlunda o kadar aptal bir surat ifadesi vardı ki gülmemek için kendini zor tutuyordu. Fatma Hanım ağırlığını konuşturdu.
"Ali bize açıklamasını yaparken siz de bize kahve yapın. Hadi güzel kızlarım," diye kızları resmen kibarca kovmuştu ama hemen bu işin aslını öğrenmek istiyordu. Torunu böyle bir şey yaptıysa asla kızmazdı. Çünkü torununun çocukluğundan beri ilk defa Merve'ye bakarken gözlerinin parladığını gördü. Onu mutsuz edecek hiçbir şey yapmaz izinde vermezdi.
Kızlar Cihat'a ters ters bakarak masadan kalktılar... Ecem, bu adamın derdi ne Allah aşkına diye düşünmeden edemedi. Sadece bana değil herkese patavatsız bu pislik diye söylenirken Merve'nin zor yürüdüğünü fark etti.
"Canım yapma bak Ali Buğra halleder." O anda Merve bir süre olduğu yerde durdu ve gözlerini kapadı. Onun hayatında ne kolay olmuştu ki sevdiği adamın ailesiyle tanışması kolay olsundu. Şimdi ne olacaktı kesin istemeyeceklerdi. Oğullarını tuzağa düşürdüğümü falan düşünecekler diye kendini yemeye başladı. Gözyaşları sicim gibi akarken Sakine Hanımın sesi duyuldu.
"Yavrularım gelin mutfağa ve hemen bana ne olduğunu anlatın bakalım." Mutfaktaki sandalyelere kendilerini boş çuval gibi attılar. Ecem tekrar ayaklandı.
"Sakine Teyze içerdekiler kahve istiyorlar. Nasıl içtiklerini söyle ben yapayım?"
"Sen dur kızım kızlar yapar... Merve kızım ne oldu?" Kadının sesi o kadar şevkat doluydu ki Merve kendiliğinden anlatmaya başladı. En başından içinden geldiği gibi tabi yaşadıkları kara gece hariç...
"Oy kızım seni Allah göndermiş. Benim yaralı kuzuma," diye sarıldı. Kulağına öyle güzel sözler söyledi ki daha iyi hissediyordu. O arada kahveler yapıldı. Tepsiyi Ecem almak istese de Sakine Hanım gelinin götürmesi daha uygun olur diye onu durdurdu.
Kızlar çıktıktan sonra Kardelen Hanım oğlunu azarladı. Ali Buğra'ya baktığında hala şok olmuş beklediğini görünce yeğenine yardım etmek istedi. Kocasıyla göz göze gelip;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...