Medya :Müslüm Gürses - Affet Beni
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Not : Bölüm de +18 sahneler olduğundan rahatsız olacaklar ve 16 yaş altı isterlerse okumasınlar.
Merve'ye baktığımda kafasını yerden hiç kaldırmıyordu sanırım yine utanmıştı. Bu kızın bu hareketleri daha çok dikkatimi çekiyor, gerçekliğini sorguluyordum. Masaya geldiğinde özellikle sandalyesini çekip çok yakın durdum. Kokumu derin derin içine çekişi beni benden aldı. Soğumasın diye çorbaları koymamışlardı. Ben çorbasız yemeğe başlayamıyordum kendime alacakken ona çorba isteyip istemediğini sorduğumda hemen ayaklanıp servisi yaptı. Bu kız beni bugün daha ne kadar şaşırtacaktı acaba genelde diğerleri;
"Hayır şekerim istemiyorum ya da aa iyi olur bebeğim," gibi cevap verir servisi garsondan beklerler, yalnız isek de kaseyi bana uzatırlardı.
Bir farklılık daha dedim kendi kendime, seni tanımak güzel olacak diye mırıldandım. Çorbalar bitmiş, biraz biraz yemeğimizi tamamlamışken içki alıp almayacağını sorduğumda hiç içki içmediğini ondanda duymam bir artı daha kazandırdı. Kızdırmak için tekne turunu hatırlattım. Öyle ani sinilendi ki gözleri çakmak çakmak bakmaya başladı.
"O bir istisna," deyişi bile senin yüzünden der gibiydi. Benim yüzümden içtiğini anladığımı hatta emin olduğumu söylediğimde yanakları kızardı. Üste çıkmak için masadan kalkıp gitmek istiyorum dediğinde o güzel dudakların tadına bakmak için daha fazla kendimi tutamadım, tutmak istemedim. Dudaklarını öpmeye başladığımda acemice karşılık vermesi hoşuma gitti demek ki çok deneyimi yoktu. Tadı o kadar cezbediciydi ki güya öpüşmeyi sevmeyen ben kızın dudaklarını talan edip, durdum. Alt dudağını biraz ısırdığımda artık ;
"Ah!" diye ağzını açmıştı. Dilim ağzına kaydığında aldığım zevk inanılmazdı. En deneyimli kadınlar ile yaşadığım fantezilerde bile şu küçücük öpücük kadar zevk aldığımı hatırlamıyordum.
Vücudu yaprak gibi titremeye başlayınca kucağıma aldım. Çığlığı o kadar erotik bir melodi gibi geldi ki kulaklarıma, tekrar aç kurt gibi saldırdım dudaklarına alt dudağını dişliyor, sonra acıttığımı düşünüp dilimi gezdirip, öpüyordum. Oda alıştı ilk andaki çekingenliği acemiliği kalmamıştı. Bana daha istekli karşılık veriyordu yandaki fermuarı çekip bir çırpıda çıkardığım elbisenin altından bir hazine çıkmıştı. Kırmızı dantel iç çamaşırı bütün bedenimi etkisi altına aldı ve nedense şaşırdım. Çünkü o kadar masum duruyordu ki böyle bir seksilik beklemiyordum. Bir şaşkınlık yaratan konu daha, bakalım ileriki zamanda neler çıkacak hanımefendiden birde beğendiğimi ifade ettiğimde utanması yok mu? Dünya'nın en güzel kadını gelse benim gözümde şu görüntü ile yarışamazdı. Daha fazla uzak kalmaya dayanamayıp, kıyafetlerinden bile belli olan büyük yuvarlıklarını sıkarak başladım. Yüzünü seyrediyordum, ne kadar zevk aldığını görmek istiyordum. Memelerini öpüp, açık kahve tomurcukları ağzıma aldığımda artık oda tamamen kendini bırakmıştı inlemeleri beni benden aldı. Kontrolü elimde tutuyordum vücuduna izlerimi bırakırken, birden beni yukarı kaldırdı. Ne olduğunu anlamaya çalışırken bakıştık, bakıştık nedense ne oluyor diye soramıyordum. Birden bana saldıran o oldu karşılık vermem uzun sürmedi fakat bu seferki öpücükleri bir değişikti.
İki kişinin seksi sırasında yaşanan cinsten bir öpücük değildi. Daha önce böyle bir deneyimim hiç olmamıştı bir insan duygularını nasıl bu kadar öpücükleri ile karşıya aktarırdı. Kulağıma doğru gelip "Ali'm" demişti. İşte bu beni bitirdi, içimde patlamaya hazır bir volkan oluştu tek kelime ile... Çünkü babam ve babaannem hariç kimse bana Ali dememişti. Bu kız bana ne yapıyordu böyle tek kelime ya, insan adını duyunca bütün bedeni titrer mi? Gözlerine, Ali'm diyen o güzel dudaklarına baktım ve ihtiyacım olan öpücüklere kavuştum. Öyle öpüyordum ki içim ona akıyordu. İşte o zaman anladım bende boş değildim bu kıza...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...