45. Bölüm İstila

27.4K 1.6K 155
                                    

Medya : Selim Gülgören - Zaafımsın

Soracaklar neden diye
Onca güzel içinden neden sen diye
Bilmiyorlar zaafımsın
Cevabım basit gördüm döndüm deliye

Uzun uzun düşünmedim
İçimden gelen sesi seni dinledim
Zoru sevmek kolay derler
Zaafım varmış ben de senden öğrendim

Aşk gönlüme senle dolsun
Olacaklarım seninle olsun
Koca bir sevda küçük bir kalp
Kabul et sana hediyem olsun

Söz - Müzik: Murat Yürük

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

NOT : BÖLÜM +18 OLUP LÜTFEN RAHATSIZ OLACAKLAR ve 16 YAŞ ALTI MİNİK OKUYUCULARIM OKUMASIN.

Buse sanki hiç ayrılmamışlar gibi geldim aşkım sözünden sonra yeniden uykuya daldı. Cenkay, kovulma korkusu yaşarken sevdiğinin affediciliği karşısında derin bir nefes alıp, yürekten bir şükürler olsun dedi. Sabahın ilk ışıklarına kadar sevdiğini seyredip, usul usul öpücükler kondurarak hasretini dindirmeye çalıştı. Buse uykusunun arasında sanki gitmesinden korkar gibi sımsıkı sarılıyordu. Buse'nin neden böyle davrandığını anlayınca daha çok kendine bastırıp kulağına bir daha hiç ayrılmayacaklarına dair güzel sözler fısıldıyordu. Sonrasın da sevdiği kadının kollarında nasıl gevşediğini görünce kendine küfürler ediyor pişmanlığı daha çok katlanıyordu. Sabaha karşı uykuya dalan Cenkay'ın uyurken ki tek korkusunun uyandığında bu yaşadıklarının hayal olmasıydı. Buse sabah pişman olur onu istemezse diye korkup, tedirgin uyudu.

Buse sabah alarmı çalmadan uyandı. Akşam Cenkay'ın geldiğini rüyasında görmüş misler gibi uyumuştu. Sonrasında kendine geldi sımsıkı kendisine sarılan kollara baktığında akşam rüya sandığı şeyin gerçekliğini idrak etti. Önüne döndüğünde sevdiğinin yakışıklı yüzüyle karşılaşınca yüreği hop etti. Çok özlemişti. Sanki gerçekliğine inanamıyor gibi saçlarına yüzüne dudaklarına parmak uçlarıyla dokundu. Dayanamayıp, dudaklarını tüy gibi öptü. Sonra aklına ilk seviştikleri gün geldi. O zamanda böyle bir keşiften sonra birbirlerinin her şeyi olmuşlardı. O arada alarm çaldı.

Bir panik Cenkay'ın üstünden atlayacakken Buse'yi kollarından tuttuğu gibi altına aldı. Bir süre birbirlerine bakıp, telaşla öpüşmeye başladılar günlerin özlemi öpücüklerine de yansımıştı. İkisi de bu anın bozulmasından korkarcasına gözlerini sımsıkı kapatmıştı. Buse ellerini kurtarıp, Cenkay'ın boynunu sararken kendine daha çok bastırdığının farkında bile değildi. Cenkay'ın dilinin ağzına doğru kaymasından sonra içinden geldiği gibi çekinmeden özgürce bir inilti koyverdi. Buse'nin inlemesiyle Cenkay'ın yüreğindeki korku bulutu uçtu gitti. Daha rahat hareket etmeye başladı. Kısacık şorttan bacaklarını okşuyor, arada bir badinin üzerinden göğüslerinin baş vermiş tomurcuklarını sıkıyordu.

Alarm tekrar çalmaya başladığında Buse zar zorda olsa geri çekildi. Titreyen elleri ile telefonu bulup, alarmı kapattı. İşte o anda tekrar göz göze geldiler... Kendini sakinleştirmeye çalışırken özleminden kavrulduğu adamın yakıcı bakışları yüzünden bütün bedeni titredi. Cenkay'ın gözünü kırpmadan sürekli gözlerinin içine bakmasından ve nefesi sığmıyormuş gibi göğüslerinin inip kalmasından ve hızlı nefeslerinden o kadar tahrik olmuştu ki sadece onunla sevişmek istediğini düşündü. Ellerini kaldırıp, uzun zamandır kesilmediği belli olan sakallarını okşadı. Kapanan gözlerle yakışıklılığı daha çok ortaya çıkan adamla ne yapacağını düşünürken kendini kaldırıp, kulaklarını kuşkanadı gibi sürekli çırpınan kalbinin üzerine yapıştırdı. Sanki Cenkay'ın kalbi ona bir şey fısıldayacakmış gibi bir süre sarılarak dinledi. Bu kalpten, bu bedenden ayrı kalmak istemiyordu. Bu kararı verdikten sonra tekrar gözlerini sevdiği adama dikti. Cenkay, bu yakınlıktan sonra bile reddedilme korkusundan hiçbir şey söyleyemiyor sadece sevdiği kadın ne yaparsa ayak uydurmaya çalışıyordu. Buse, Cenkay'ı kendine çekip kulağına gizli bir şey söyleyecekmiş gibi yaklaştı. Bu adamı nasıl çileden çıkaracağını iyi biliyordu. İçinden gülümseyip, kulaklarına doğru üfledi.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin