Medya : Yeliz Ellik
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Ertesi gün öyle hızlı başladı ki kimin nereye koşuşturduğu belli değildi. Neredeyse bir kamyon masa sandalye evin önüne yerleştirilmiş. Gelenlere yedirilmek üzere sipariş edilen pide çeşitleri ve ayranlar gelmişti. Merve erkenden kızlarla alışverişe çıkmış kıyafet almışlardı. Kuaföre gittiklerinde Ali Buğra delirme noktasına gelmişti. Yalnızız bir kere öpeyim diye peşinde pervane olsa da zalim karısı gecenin intikamını alıyordu.
İstanbul'da ise çok erken saatlerde havaalanında buluşuldu. Faruk Bey, Cihat, Cihan ve Cenkay tamamken kızlar son dakika yetişti. Uçağa binmek gerekiyordu ama Cenkay ısrarla hayır bir misafirimiz daha gelecek diye bekletmişti. Kızlar geleni görünce kalabalık falan demeden çığlık atıp, Bahar Hanıma sardırdılar.
Cenkay sevdiği kadına sürpriz yapmak istemişti. O yüzden Cihat'la konuşur konuşmaz kayınvalidesini arayıp, senide götürmek istiyorum akşama döneceğiz anne demişti. Kadın çok sevindi huysuz kocası yüzünden en sevdiği yeğeninin yanında olamamıştı. Akşam kız kardeşiyle konuşunca Merve'nin en sonunda herkesle yüzleştiğini öğrenmiş ve sessiz tebriklerini yollamıştı. Sorunsuz verilmesinden ziyade buna sevinmişti. Çünkü Merve'nin çocukken ve ergenlik döneminde yaşadıkları hep içinde bir yaraydı. İyi olmuş deyip, kocasını da ikna etti ve sabah zar zor havaalanına yetişti.
Uçağa binmeden önce Gökçe yine Cihan'a ters ters bakmıştı. Adamın onu soyarcasına bakmasından illallah gelmişti. İşin kötü yanı adamın o bakışları onu rahatsız etmesi gerekirken içindeki kadını uyandırıyor nasıl öpüştüğünü falan düşünüyordu. Sonra sanki daha önce öpüştün o adama yetecekmişsin gibi hayaller kurma diye kendine kızıyordu. Yakışıklı mıydı değildi ama öyle bir ağırlığı öyle bir karizması vardı ki bazen yüzüne dokunmamak için kendini zor tutuyordu. Van'da kolundan tuttuğunda hissettiği duygu deli etmişti. Zaten ondan sonra da aklından çıkmıyor çıkmadıkça da nefret ediyordu.
Cihan gözlerini Gökçe'den ayıramıyordu. Öyle özlemişti ki nerdeyse bir haftadır görmemişti. Cenkay'ların sözlendikleri gün çaktırmadan resmini çekmişti. Öyle güzel yakalamıştı ki arada bir telefonda iyice yaklaştırıyor ve dudaklarına öpücük konduruyordu. Sonrada kendine kahkahalarla gülüyor, bana bu yaşattıklarının acısını senden kat be kat çıkartacağım baykuş o zaman seni kimse elimden alamayacak diye konuşuyordu. Öyle böyle takmamıştı kafaya biliyordu bu kız kaderiydi. Bir de yanaşabilse Van'da bir adım atmak istemişti ama sürekli ters tepmişti.
Ecem ise hiç olmadığı kadar sessizdi. Cihat'ın yanında hep korkar olmuştu. Bir şey söylerim oda yine beni kıracak bir şey der diye hiç konuşmuyordu. Annesini özlemişti. O yüzden Bahar Hanımın yanından ayrılmadı. Uçakta da kafasını omzuna koyup gözlerini kapadı. Uçağın Cihat'ın olduğunu bilseydim gelmezdim diye düşünürken iç sesi çok kızdı. Merve en yakın arkadaşın ve Ali Buğra erkek kardeşin gibi oldu. Sırf bu pisliğe kızgın olduğun için mi onları yalnız bırakacaksın... Gözünü bile kırpmadan onu seyreden adamdan habersiz kızgın değilim kırgınım kalbim diye mırıldandı.
Cihat, Ecem'e baktıkça yüreği sızlıyordu. Sırf bu yüzden bile nefret ediyorum bu kızdan diye düşünürken hayır deliler gibi istiyorsun diyen iç sesine küfür etmemek için kendini zor tuttu. Alt tarafında bir yerlerin bu kızı her görüşünde böyle hareketlenmesinden delirmek üzereydi. Daha dün gece altında ki kadını becerirken gözlerinin önüne gelmesini hazmedememişken şimdi masum masum karşısında uyuyordu. Masum olsa bari diye yine durup dururken kızı kendine kötüledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...