63. Bölüm Düğün Part I

16.6K 1.4K 153
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM..


Tokat'tan gelen herkes otele yerleştirilmişti. Ali Buğra karısını otele getirdiğinde düğünden sonra kalacakları odaya yerleştirdi ama hain karısı odaya bile sokmamıştı. Biri görür diye düğün öncesi bile kabul görmediğinden hay o görenlere diye küfür ede ede eve gelmişti. Baannesine ve babasına düğün stresinden Merve'nin midesine vurmuş her şey yolunda diye bilgi verdi. Kadir Bey oğlum otursana falan dese de o karısını istiyordu. Nasıl otursundu?

Ertesi gün erkenden herkes ayaklandı. Kardelen Hanım kızlar için özel bir oda tahsis edip, kuaför getirtmişti. Başka bir güzellik salonu da diğer misafirler için kapatılmış her şeyleriyle ilgilenilmişti.

Ecem, saks mavisi balık model omuzlarda birkaç parça alt alta olan bir elbise giyerken onun tıpkısı gibi olan elbisenin pudra rengini Gökçe giymişti. Buse siyah payetli straplez mini bir elbise giyerken, Buket ise kahve tonlarda ip askılı uçuşan mini etekli bir elbise giyinmişti. Gökçe otuz iki diş gülücükler saçarken Ecem ve Buket durgundu. Buse ise sabahın köründe kara yağızıyla yaptığı kaçamak sayesinde gayet keyifliydi.

Merve güzeller güzeli gelimiz ise aptallaşmış kim ne derse onu yapan bir moddaydı. Kocası da biraz mesafeli olunca kafasına Ali'sinde kalmış ne düğün düşünecek ne de heyecan yapacak hali kalmamıştı. Oysa ki kocasının mesafeli olduğu falan yoktu, kızlar içeri sokmuyordu. Merve'nin saçı makyajı yapıldıktan sonra giydirilen gelinlikle kızlar hayran kalmıştı. Kına kıyafetinde olduğu gibi kalp yaka göğüs dekoltesi birazcık fazla düşük omuzlu prenses model gelinliği büyüleyiciydi.

"Merve'm harika gö..gözüküyorsun!" Ecem dudakları titreyerek söylediği cümleden sonra dayanamayıp, tek damla akıtmıştı. Arkadaşı adına o kadar çok seviniyordu ki duygularını ifade edecek kelime bulamadı. Hemen sırayla ve toplu olmak üzere bir sürü resim çekildiler...

Ali Buğra yerinde duramıyordu. Birkaç saat sonra resmiyette de karısı olacak kadını sabahtan beri görmemişti. Hain Ecem ve Gökçe kapıya set kurmuşlardı resmen, Cihan ve Cihat kızların bu tatlı hallerine ve Ali Buğra'nın kudurmalarını o kadar eğlenceli bulmuşlardı ki keyifle olanları seyrediyorlardı. Tabi arada bir Buğra'dan ana avrat küfürlerin bin bir türlüsünü de işitmiyor değillerdi.

Bebeklerinin annesini her daim görmek dokunmak onun olduğunu bilmek istiyordu. Bazen de ne zaman bu kadar kalbime dokundun kadın demekten kendini alamıyordu. Öyle seviyordu ki bazen kaybetmekten korkuyordu. Allah'a şükür ki bugün soyadını verecek ve şu bu görür korkusu olmadan karısına her istediğini yapabilecekti. Bunu düşünürken bile küçük adamının hareketlenmesine şaşmıyordu. Çünkü bunu başarabilen tek kadınla evleniyordu.

Düğün başlamak üzereydi ama hala hain baldızları kapıyı açmıyorlardı. Dört koca adamımız ve Erdem bir daha kapıya dayandığında Buket kafasını kapıdan uzatarak yanlamasına içeriyi göstermeden kendi dışarı çıktı. Kapıya sırtını dayayıp, kaşları çatık ne var bakışları atıyordu.

"Buket! Düğün başlayacak ve ben hala karımı göremedim ya...Eh insafa gelin artık," diye ağlamaklı ses tonu kullanınca yakışıklı adamlarımız kahkahalara boğuldu. Cihan damadın omzuna kolunu atıp kendine çekti.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin