58. Bölüm Part I Sürün Kahveyi

16.3K 1.5K 199
                                    

Medya : Onur AKIN - Seviyorum Seni 

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

"Gazamız mübarek olsun gençler!" Fatma hanımın sanki savaşa gidiyorlarmış gibi söylediği cümleyle herkes koptu ve kahkaha atarak indiler arabadan resmen... Böyle bir mutluluk beklemeyen ahali ufak bir şaşkınlık yaşa da bozuntuya vermeden hoş geldin demek için sırada beklediler.

Hurşit Ağa üçüncü katın balkonundan misafirlerine bakıyordu. Kardeşleri tam istediği gibi karşılamışlardı. Arabadan bir sürü genç adam inmişti. Hangisi kızının gönlünü çalan adamdı acaba diye düşünmeden edemedi. Aile de gayet neşeli inşallah mutlu olursun kızım inşallah hiç pişman olmazsın diye mırıldanırken içeri girdi.

Misafirlerini kapıda karşılaması daha uygun olurdu. Mutfak balkonundan seyrettiği görüntüyü hazmetmeye çalıştı. Süre kazanmak için bir bardak su aldı. Yudum yudum suyunu içti. Aklından sadece her şeyin iyi olacağını tekrar ediyordu. Arkasını döndüğünde kızıyla göz göze geldi.

Merve'nin üzerinde siyah pantolon ve beyaz şifon bir bluz vardı. Saçlarını atkuyruğu yapmış makyajı çok sadeydi. Geldiklerini öğrendiğinde evde oraya buraya yürürken babasıyla karşılaştı. İçi rahatlamıştı ama nedense babasından utandı. Olabildiğince buraya uygun giyinmeye çalışmıştı. Kapı çalınca hemen hole döndü.

Buket kapıyı açtığında Fatma Hanım önden girdi. Diğerleri de peşinden Hurşit Ağa herkese hoş geldin diyerek misafir odasını gösteriyordu. Tek tek herkesle tokalaşırken kendini tanıtıyordu. Hurşit Ağa yine sert tavrına büründüğünden gelenlerde ciddileşiyordu. Zaten ciddileşmesi gerekiyorlardı çünkü önemli bir şey için oradaydılar.

Uzun boylu kumral yakışıklı bir adamın kızına nasıl baktığını fark ettiğinde o olduğunu anladı. Siyah takım elbisesinin içinde çok şık terbiyeli gözüküyordu. Nedense gerildiğini hissetti. Genç adamın gelip elini öpmesiyle bir nebze rahatladı. Zengin olduklarını duyunca çok canı sıkılmıştı. Çünkü onlar çok fakir büyümüş. O yüzden sahip oldukları her şeyin kıymetini bilerek şükür ederek yaşıyorlardı. İlk başta bu konuda hor görünmekten çekinmişti. Evlerimiz onların yaşadıkları ne evlere benzer nede yemeklerimiz onların yediklerine benzer inşallah suratlarından olsun hoşnutsuzluk görmem diye düşünmüştü. Çünkü kaldıramadığı bir şey varsa kibir... Kibirli insanlardan nefret eder Allah'ın ona verdiklerine ihanet ettiklerini düşünürdü. Şükür nedir bilmeyen insanlarla pek işi olmazdı. Hacı Bayram Veli'nin ve Mevlana'nın bu konuyla ilgili en sevdiği sözlerini aklından geçti. Daha doğru o sözlerle yeni dünürlerini tartmaya başladı.

*Ne kadar alçaktan uçarsan düştüğün zaman o kadar an incinirsin. Kibri bırak alçak gönüllü ol. Mevlana

*Kibir, bele bağlanmış bir taş gibidir. Onunla ne yüzülür, ne de uçulur. Hacı Bayram Veli

Hurşit Ağa gayet memnun oldu ilk tanışmadan ne evlerine ne kendine ufak bir burun kıvırma ya da yüz çevirme görmedi. Damadı olacak karşısında buram buram terliyordu Bundan daha çok hoşlandı. Zenginliğine güvenip, kızı kesin alırım havaları yoktu. Büyük hanımı sevmişti. Oturduğu kalktığı yeri bilen görgülü bir hanımdı. Kadir bey ve Kardelen hanımdan da hoşlandı. Biraz sohbet edildikten sonra sofra hazırlığı için izin istendi. Fatma Hanıma dönüp,

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin