Yatsın Yanıma
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Performans için düzenlenen gecenin üstünden neredeyse iki ay geçmişti. Merve daha rahattı artık en azından kızdığında ya da daraldığında rahat rahat kızlara içini döküyordu. O geceden sonra bir kere yüreği sökülürcesine ağlamıştı. Çünkü Sude kaşarı şube de arkadaşlarına hava yaparken kulak misafiri olmuştu.
"Ali Buğra dün gece bana çok güzel olduğumu ve aşık olduğunu söyledi. Ah sevgilim benim ya dün gece beni bulutlara uçurdu," daha fazlasını duymaya dayanamamış kendini arşive zor atmıştı. Allah'tan öğle saatine yakın bir saatti de kimsenin dikkatini çekmemişti. Nefret ediyorum ondan nefret diye diye ağlayıp durmuştu. Öğleden sonra da herkese rahatsızlandığını söyleyip biraz da erken çıkmıştı. Gökçe hemen akşam yanına gelmiş.
"Kızım senin gibisini hak etmiyor belli işte anlasana bu adam kaşar seviyor... Sen ona on beden fazla gelirsin. ŞEREFSİZ, PİSLİK!" Merve'nin kıyıp, söyleyemediği bütün küfürleri sıralamıştı. Gökçe kendini o kadar kaptırmış ana avrat küfür ediyordu ki tam ağlarken güldürmüştü. Güldüğünü görünce sarılarak;
"Ah be kuzum keşke elimde bir güç olsaydı da şu adi adamı senin yüreğinden söküp, atsaydım."
"Keşke!"
Sude'nin edepsiz sözlerini duyduğu günden sonrada olabildiğince sosyal medyadan falan, takip etmeyi bırakmıştı. Kafası daha rahattı. Günlüğüne de en son o günü yazmıştı.
"Yirmi beş yaşında hayattan vazgeçmek istemiyorum, o yüzden unutup önüme bakmaya çalışacağım," diye kararlar alıyordu. Son on beş gündür de olabildiğince bu kararlarını uygulamıştı. Sude orospusu ile aynı ortama bile girmiyor, çoğu zaman iş için bile konuşmuyordu. Sanki inadına yapar gibi ne zaman Merve bir şey sormak için yanına gitse Ali Buğra'nın lafını açıyor, yarasını kanatıyordu.
"Banane senin sevgilinden ve seviyesiz ilişkinizden," diye azarlasa da o cıvık tavırlarına devam ettiğini görünce, hiç muhatap olmamaya başlamıştı. Bu dik duruşu Ali Buğra'nın bankaya gelmesi ve yine Merve'nin yardımcı olması söylenilene kadar devam etti. Çünkü yine şube müdürünün yanına oturmuş, ayağına git gel yaparak işlemleri gerçekleştirilmişti. Bu duruma daha fazla dayanamayan ve neden sevgilisi varken ben diyen Merve, Berkay bey'in odadan çıkmasını fırsat bilip,
"Lütfen saygısızlık olarak algılamayın ama bundan sonra bankaya geldiğiniz de sevgiliniz size yardımcı olsa daha rahat edeceğinizi düşünüyorum."
Bu bir daha beni yanınıza çağırmayın demenin kibar yoluydu. Ali Buğra gözlerini kısıp, baştan aşağı süzmeye başladı. Merve'nin üzerinde kırmızı bir elbise vardı. Makyajı da buna göreydi ve nar çiçeği tonlarında ki ruju ile bugün çok dikkat çekiciydi. Tabi kendisi bunun farkında değildi. O hep başkalarını güzel bulur kendinin hep kötü şeylerini ortaya dökerdi. Üç beş fazla kilosu dışında aslında çok güzel bir kızdı. İncelendiğinin farkında olunca, kendine verdiği bütün sözlere rağmen elinde olmadan titredi.
"Merve hanım, iş ile aşkı karıştırmak prensiplerim arasında yok, bu sizin için sorun mu?"
Aşk demişti. Başka kız için gözlerinin içine baka baka aşk demişti. Yüreğinin ortasına bir taş oturttuğunun farkında değil miydi bu adam ya... Gözlerinin içine ilk defa korkmadan, utanmadan 'beni nasıl tükettiğini gör artık"' dercesine baktı. Dudakları titremeye başlamıştı ve ellerini kaldırarak;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...