18. Bölüm Alevilik

26.8K 1.7K 374
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Ben erken geldim CAN'larım geçen bölüm için o kadar tedirgindim ki ve hiç düşündüğüm gibi olmadı hepinize çok teşekkür ederim. Bu yüzden bu hafta üç bölüm yayınlayacağım.

Gelgelelim zor yazdığım ikinci bölüm yani bu bölüme neden güzelim hikayeyi böyle bir yere çekiyorsun diyenler olabilir ama ben birşeyler yazmaya başladığımda kafamda bir kurgu yoktu. Sadece amacım doğru bildiğimi veya yanlış olduğunu düşündüğüm konularda yazdıklarım ile karşımdakilere haddim olmayarak doğru bilgiler aktarmaktı.  39 yaşında bir anne de olunca sanırım biraz daha toplumsal olaylara yatkın oluyor insan :) Medya'yı mutlaka dinleyin derim. İYİ OKUMALAR CAN'LARIM...


Çarpılan banyo kapısına donmuş gibi bakıyordum göz kapaklarımı bile kırpmaya korkuyor, şimdi ne yapmalıyım diye içime soruyordum. Ben sana kendimi verdim, ben seni çok sevdim beni fahişe yerine koyman için mi diye bağırmalı mıyım? Yo...yoksa...

'En azından bir tokat atmalısın,' diyen kalp sesim ile irkilip kendime geldim. Göz kapaklarımın kapanması ile inen gözyaşlarım ile kararı mı  da vermiş oldum. Hiçbir şey yapmayacak, tek kelime etmeyecektim. Kendimi  ben seni çok sevdim diye acındırmayacak bu kadarcık olsun gururumu koruyacaktım. Titreyerek ayağa kalktım. Zar zorda olsa kıyafetlerimi giyip kendimi odanın dışına zor attım. Odadan çıktıktan sonra artık kendimi bırakabilirdim. Titremekten duvarlara tutuna tutuna yürüyebiliyordum.

"Allah beni kahretsin, Allah beni kahretsin," diye kendime sesli beddualar ettim. Asansöre gelmeme birkaç metre kalmıştı ama bacaklarım taşımadı artık beni, olduğum yere düşercesine oturdum. Duvara kafamı dayayıp, lanet olsun bu yaşıma kadar asla yapmam dediğim bir şeyi nasıl bir anda yaptım. Hem de kim için beni bir gram sevmeyen biri için şimdi ben babamın yüzüne nasıl bakacağım. Aynaya bakıp kirlenmiş yüzümü görmeye nasıl dayanacağım. Nerede olduğumu umursamadan hem duvarı yumrukladım hem

"Ağlama! Ağlama artık! Sen bunu hak ettin." Diye bağırdım kendime.

"Hani Alevi olduğun için gurur duyuyordun. Hani Aleviliğin gerekliğini yaparsan hayatın boyunca iyi, dürüst, sevgi dolu ve namuslu bir hayat geçirirdin. Hani ha hani! " kalp sesim daha kötü olayım diye değerlerimi yüzüme vururken;

"Allah'ım ben ne yaptım kendime saygıyı yitirdim. Dinimizde ki en büyük günahlardan birini işleyip, kültürüme yetiştirildiğim adetlere ihanet ettim.

Babam! Oyy babam bana boşuna güveniyormuşsun. Liseye başladığım zaman beni karşına alıp verdiğin nasihatlere ve sana verdiğim söze uyamadım. Tutamadım sözlerimi affet babam ne olur affet... "

11. Yıl önce

"Bak kızım birkaç gün sonra liseye başlıyorsun bu konuşmayı yapmak için ne zamandır fırsat kolluyordum. Beni en iyi dinleyen, anlayan çocuğum olarak bunları sana tekrar hatırlatmak istedim. Hayatın boyunca her hata yapacağını düşündüğün zaman, bu konuştuklarımız aklına gelsin tamam mı? Biliyorsun biz Aleviyiz hatta Aleviliğin bir kolu olan Bektaşi'yiz.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin