Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
"Ben bir karar aldım." Ali Buğra'nın kulakları uğuldamaya başladı. Merve ne demişti ben bir karar aldım. Ne yani onu terk mi ediyordu. Bunu ona yapabilir miydi? Sırf kıskandığı için mi bu hale gelmişlerdi yani... Karısının yüzündeki ciddiyet ve gözlerindeki soğukluk aslında her şeyi anlatıyordu. Daha evleneli beş hafta olmuştu. Bu kadar çabuk mu pes edecekti.
"Benden ay...ayrılmak mı is..istiyorsun?" Merve bir anda irkildi. Olduğu yerde geriye gitti o irkilmeyle az kalsın düşüyordu. Ne diyordu bu adam ne ayrılmasıydı.
"Ayrılmamı mı istiyorsun?" diye şaşkınlıkla sordu. Ali Buğra'nın söylediği aklına bile gelmemişti. Verdiği kararın ne kadar doğru olduğunu bir kere daha anladı.
"Ben değil sen?" Tam düşündüğü üzere adam kafayı yemişti. Annesi karşısına çıktığı günden beri dengesizleşmiş olaylara objektifliği kalmamış gibiydi. Özellikle kız kardeşlerinin de kendi kaderini yaşadığını annesi tarafından hiç sevilmediğini öğrendiği günden beri tepkileri hep aşırıydı.
Aslında durumunu fark ettiğinde bu öneriyi sunacaktı ama Buse'nin düğün hazırlıkları derken bir türlü konuşamamıştı. Şimdi Ali Buğra'dan çok kendine kızıyordu. Zamanında düşündüklerini paylaşabilseydi şuan bu halde olmayacaklardı. Kocasına baktığında boynunu bükmüş, yine küçücük çocuk gibi kalmıştı. Kocasının elleri titriyor, ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Ona nasıl kıysındı. Ayağa kalktı önünde dizlerini üstüne çöküp, ellerini tuttu.
"Ali'm biliyorsun ben seni sensizken seviyordum. Hayallerini bile kuramadığım adamı Rabbim bana yazmış ufacık bir olayda bırakır mıyım? Neden sevgi konusunda bu kadar güvensiz olduğunu bilmesem; ayrılmak mı istiyorsun soruna çok kırılabilirdim." Ali Buğra'nın göz bebekleri titriyordu. Korkuyordu. Ellerini tutan karısının ağzından kötü bir şey çıkmasını istemiyordu. Merve eğilip, kocasının iki elini de dudaklarını uzun uzun bekleterek öptü.
"Şimdi düşündüklerimi ve aldığım kararı anlatacağım. Sözümü hiç kesmeden dinle olur mu?" Ali Buğra'nın zaten konuşmaya mecali yoktu. Sadece kafasını aşağı yukarı salladı.
"Bir çocuk için anne ne demek bunu çok iyi biliyorum. Bende pek anne sevgisi görmedim ama en azından hastalandığımda yanı başımda hep yanımda olan bir annem vardı. Ablam teyzem bana çok hissettirmediler. Ancak senin yaşadığın eksikliğin yeri dolmuyor. Çocukken bana yaşadıklarını sonrasında gördüğün tedavileri kendin anlattın.
Aşkım! Yüreği yaralı kocam, annen yeniden karşına çıktığından beri uykuların düzensiz ani çıkışların var. Kız kardeşlerinin gerçeğini öğrendiğinden beri de öfke kontrolün yok olmuş gibi hep sinirlisin ve farkında bile değilsin.
Seni çok sevdiğimi bilmene rağmen başka kadını kıskandırarak tekrar tekrar sevgimi hissetmek istedin. Çünkü sevgiye açlığın o kadar yüksek boyutta ki bir şekilde hep kanıtını görmek istiyorsun. O kadın sana dokundukça nasıl canımın yandığını gördün ve canımın yanması seni sevdiğimi gösterdiği için mutlu oldun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...