Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
CENKAY
Ankara'dan dönerken Bolu civarında daha kestirme olsun diye orman yolundan gitmeye karar vermiştim. İstanbul'a bugün dönmeyebilirdim aslında ruhen çok yorulmuştum. Pazartesi gün ki dava için çalışmak zorunda olmasaydım kesinlikle kalırdım. Kafam davul gibi oldu bugün hep zorlandığım, zorlanmaya da devam edeceğim davalardan birinden çıktım. Yine masum bir çocuk, yine tecavüz ve yine çok az ceza bazen nefret ediyordum bu meslekten. Acaba Türkiye de ceza avukatı olmak kadar zor bir meslek var mı? Adam küçücük çocuğa tecavüz etmiş. En az 20 yıl ceza alması gerekirken kanunlardaki boşluktan, yok kravat taktığından, pişman olduğundan, güzel giyiminden yok iyi halden düşe düşe 4-5 yıl ceza alıyor. Böyle davaları kazanmış bile sayamıyordum kendi adıma. Utanıyorum artık adamlığımdan, insanlığımdan. Deli bir baş ağrısı ile ne kadar yol aldım bilmiyorum hava bayağı karardı, karnım da acıktı. Tabi davadan istediğim kadar ceza çıkmadığı için üzüntüden yemek de yiyemedim. Atıştırmalık bir şeyler alabileceğim bir yer bulsam iyi olacak karnım doyar doymaz yola koyulsam akşam on gibi evde olurum sanırım. Sıcak bir duş sonra doğru yatak bu yıpratıcı mesleğe 8 yıldır hala alışamadım.
Karşımda bir kız mı var yoksa yorgunluktan hayal mi görüyorum? Bu kız ne yapıyor böyle deli danalar gibi el kol harekeleri yapıyor. Küçük de sanırım ne işi var böyle ıssız bir yerde neyse zaten yorgunum başımı ağrıtmaya gerek yok durmayıp geçtim önünden... Elli metre kadar gidip, dikiz aynasından baktım. Yardım etmeyeceğim sadece merak ettim ne yapmış o yere çökmüş ağlıyor muydu? Allah kahretsin şimdi durmazsam gece boyu merak edeceğim. Biraz geri gidip durup arabasının oraya doğru birkaç metre yürüdüm sanırım arabası bozulmuş. Koşarak geliyordu karanlıkta bile vücut hatları ne kadar belli bu kızın böyle, zaten çatık olan kaşlarım daha çok çatıldı. Bu kıyafet ile böyle bir yerde ne işi vardı. Bacakları tamamen ortada ne yaptığını sanıyor Allah Aşkına... Bir de koşmaktan uzun siyah saçları yukarıya doğru kalkmış, göğüsleri inip kalkıyordu. Şuan onu incelemekten ne dediğini bile anlayamıyorum.
"Böyle bir kıyafetle burada ne yapıyorsunuz, " sesim çok yüksek çıkmıştı. Yüzündeki ifade birden değişti. Gözleri büyüyerek şaşırdı. İçimden ses şaşırınca çok güzel bu kız dedi. Sonra kaşlarını ağır ağır çatışını gördüğümde bu hali de çok güzel dedi tekrar iç sesim kafamı sağa sola sallamak zorunda kaldım. Deliriyorum sanırım diye son dakika;
"Sizi ilgilendirmez," dediğini duyar gibi oldum. Bak ya ben onun iyiliği için bu kadar tehlikeli ortamda ne yaptığını sorayım o birde bana atarlansın peki öyle olsun hanımefendi tam arkamı dönerken;
"O zaman başınızın çaresine bakın," demem ile sert adımlar ile arabama doğru yürümeye başladım. Bu saatten sonra onu burada bırakamazdım. Zaten giymiş karman çorman renkli kısacık bir elbise aptal kadın. Düşüncelerime dalmış yürürken birden kolumdan geri çekildim. Ne oluyor lan bu ne biçim bir his... Bütün vücudum ürperdi bir rüzgar geldi geçti sanki tabi ya üzerimde sadece bir gömlek var.
"Özür dilerim lütfen beni burada bırakmayın," dedi. Dudakları mı titriyor? Sanki dudaklarına bakmanın tam zamanı, zaten yüzünü incelediğimde fark etmiştim. Makyaj yok denecek kadar az ama neden bu kadar dolgun ki dudakları şimdi ki... Kafamı doksan derece döndürüp, derin bir nefes alarak cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Ficción GeneralBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...