67. Bölüm Hesap Verme

16.2K 1.3K 61
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Mekandan sinirden kudurarak eve gelen Ali Buğra karısına tek kelime etmedi. Doğru duşa girdi. Karısının göğüslerine baktıkça daha çok kuduruyordu. Onlar onundu ne ona buna göstermek için açılıp, saçılmışlardı. Bu kadın ne zaman anlayacaktı. Onu sağ gözünden sol gözüne kıskandığını... Biraz daha kapalı giyinse ölür müydü? Alnını duvara dayadı. Gözleri kapalı buz gibi suyun üzerinden akmasına izin verdi.

Ne zaman böyle olmuştu bilmiyordu ama hayatının hiçbir döneminde bir kıyafet yüzünden bu hale gelmemişti. Ne kadar süre o halde kaldı bilinmez beline havluyu sarıp, saçlarını kurulayarak odaya girdiğinde gördüğünde şaştı kaldı. Güzeller güzeli karısı da duş almış üzerinde siyah dantel göğüslerini ortaya çıkarmış sağ bacağı kasıklarına kadar açık uzun bir gecelik vardı.

"Allah'ım aklımı koru," diye mırıldandı. Bu kadın sonu olacaktı. Zorda olsa karısına arkasını döndü. Gözleri dolan sevdiğinden habersiz kalp ritmini normale çevirmeye çalışıyordu. İçin gidiyor alt takımların da yine ayaklandı neyin sinirindesin diyen iç sesine küfürler savurdu. Çünkü durumuna tek küfür yetmiyordu. Baksırını giyindikten sonra üstüne sporcu bir atlet giyip, Merve'ye bakmadan yatağa girdi. Çünkü biraz daha o görüntüyü görürse kendi dayansa bile bir yerleri çok zorlanacaktı. Gözlerini sımsıkı kapattı uyumak için koyun saymaya başlamıştı ki... Yatağın diğer tarafının ağırlaşmasıyla uzun bir nefes aldı. Karısının misler gibi güzel kokusunu duyumsadı. Omuzlarında ki dokunuşlarla gözlerini hafif aralayıp, gülümsedi.

"Bu kadar kızacağını ..düşünemedim. Kız kıza gittiğimiz için önemsemedim. Biliyorum daha önce de kıyafet konusunda uyardın. Böyle giyinmeni is..istemiyorum, bana saygı duy dedin ama inan sevgilim inat için yapmadım." Diye kesik kesik konuşarak sözlerini bitirdi. Ancak biraz daha kocası böyle yaparsa zırıl zırıl ağlayabilirdi. O güzel bakan güzel seven adamına alışıktı. Arkasını dönmesi bile bir ilkti.

"Ali'mm! Ne olur bana sırtını dönme," diyerek arkadan boynuna öpücük kondurdu. O sarılmazsa kendi sarılırdı. Ali Buğra'nın içi sızladı. Karısının ses tonu neydi öyle o kıyamazdı ki... Yavaşça arkasını döndü. Merve'nin başını göğsüne koyup, belinden kendine çekti. Konuşmak istiyordu ama kahretsin ki ne demesi gerektiğini bilmiyordu.

"Ali'm!"

"Tamam! Sorun yok hadi uyuyalım. "

"Ben böyle uyuyamam ki."

"Ne yapalım uyumanız için?" Merve kafasını kaldırdı. Sevdiği adamın kahve gözlerine kırgın kırgın baktı. Gözleri tekrar doldu.

"Bak gördün mü? Sevdiğim adam böyle olursa ben nasıl uyurum. Sanki hiç kızmamış gibi davranma! Kız bağır ama böyle soğuk olma Ali'm," en sonunda tek damla gözlerinden aşağı yol aldı. Kendini kaldırıp, gözyaşlarının eşliğinde kocasının dudaklarına yapıştı. Hem ağlıyor, hem özür diliyor hem de öpücüklerine devam ediyordu.

Merve o kadar kendine dalmıştı ki kocasının öpücükleri bütün içtenliğiyle karşılık verdiğinin bile farkında değildi. Gözyaşlarının tuzlu tadı ile öpücükleri daha çok derinleşirken belinde tuttuğu eliyle kendine daha çok bastırıyor ve içi akıyordu. Bu kadın şansıydı. Tuttuğu gibi karısını erkekliğinin üzerine oturttu. Şaşkın karısına güldü. Kendini yukarı kaldırıp, sertliğini sonuna kadar hissettirdi.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin