Medya : İbrahim Erkal - Gidin Varmayın Üstüme
Ne kadar bilsemde sevdiğinizi
Şuan da çekemem hiçbirinizi
İncitip kırmadan birbirimizi
İncitip kırmadan birbirimizi
Şimdilik hiç bir şey sormayın gidin
Ne olur üstüme varmayın
Bir nefes alayım sadece bir nefes
Bir nefes alayım ne olur
Gelmeyin üstüme kendime geleyim
Bir soluklanayım ne olur
Gidin varmayın üstüme gidin
Varmayın üstüme benimLütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Merve aldığı mesajdan sonra daha iyiydi. Kendinde herkese her şeye karşı savaşacak gücü bulmuştu. Daha önce de Ali Buğra ve ailesi sayesinde cesaret bulmuştu yoksa bu aşamaya bile gelemeyebilirlerdi ama babasıyla karşılaşmadan rahat edemeyecekti. Bütün stresi o yüzdendi. Ah babam ne olur benim içimden çıkmayacak sözler etme bana diye düşünürken Tokat sınırlarına geldiler.
Küçücük olan şehirde en uzak yer yarım saatti zaten camı açtı. Memleketinin güzel çam kokularından bir nefes aldı. Kollarını birbirine sarıp cama dayandı. Başını daha çok dışarı çıkararak soğuk rüzgârı hissetti yüzünde oh biraz kendime geldim diye düşündü.
İçinde öyle patlamaya hazır bir bomba vardı ki... Gidin ne olur varmayın gelmeyin üstüme... Yeter bana dokunmayın diye bas bas bağırası vardı. Allah'ım ne kadar çileli başım varmış, ne kadersizmişim bir türlü düze çıkamıyorum. Gözyaşlarım hem içime hem dışıma akarken neden kimse görmüyor çaresizliğimi neden rahatlayamıyorum diye yine Rabbine dönmüştü. Evlerinin önüne geldiklerinde gözlerini bile açamıyordu. Buket'in serzenişlerini duydu.
"Of akbaba gibi hepsi burada... Aman bir rahat bırakmayın çekirdek aile olarak sorunlarını konuşmasınlar." Onun üzerine gözlerini açtığında apartmanın önünde bir sürü kişi vardı. Aile apartmanı ve özel mülk olduğundan bahçesi çok büyük olan yer akrabalar tarafından donatılmıştı. Basketbol sahası gibi olan alanda bir sürü araba vardı. Kızlar arabadan inmişti. Merve bir süre gözlerini akrabalarında gezdirdi.
Gözüne annesi takılmıştı. Suratı beş karıştı. Zaten normal olsa şaşardım diye düşündü. Bir kere ya bir kere de benim arkamda olsan en azından neden diye sorsan hemen yargılamasan diye sanki annesine konuşurmuş gibi kendine konuşmuştu. Gözlerinin önüne Ali Buğra'nın gülen yüzü geldi. O gülüşüne kurban olduğun adamı istiyorsan herkese dişini göstermelisin diyen kalp sesine gülümsedi. O kocasını bırak kaybetmeyi kaybetme ihtimalini bile düşünemiyordu.
"Sen yardım et Allah'ım," diye mırıldanarak yavaşça arabadan indi. Kızların sırasında herkesle hoş beş etti. Kuzenlerine güler yüzle hoş geldin diyen akrabaları ona gelince ağız ucuyla diyordu. Umurunda mıydı? Asla değildi. Tek derdi biran önce babasını görüp, ne diyecek ve ne yaşanacaksa olsun istiyordu. Kimse senin nasıl yandığını bilmiyor. Onlara, bırak unutursun diye söylemek kolay sen sadece sevdiğin adamı düşün diyen kalp sesi hiç rahat bırakmıyordu.
Annesine sarıldığında ne olur yanımda ol anne deyip ağlamamak için zor tuttu kendini annesi o kadar soğuk bir hoş geldin demişti ki sadece yutkunabildi. Gözleri doldu ama ağlamayacaktı. Onun yıkımını görmek isteyen kimseye göstermeyecekti. Kuzenleri herkesle başka konular açıp, Merve'ye laf söylemelerini engellemeye çalışıyorlardı. Hele Buket ona laf atıyor buna laf sokuyor konuyu tamamen Merve'den uzak tutuyordu. Hepsi biliyordu bunlar geçici sürelerdi. Kimse başına geleceklerden kaçamazlardı. Babasını amcalarını göremedi. Merve annesine yaklaştı sessizce;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Ficción GeneralBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...