62 Bölüm Part I Heyecanın En Güzeli

17.8K 1.4K 143
                                    


Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

"Eveeet kan testinin sonucu çıkmış." Merve hemen elini çekip kalbinin üstüne koydu. Doktorun gözlerinin içine bakıyordu. Profesör gülümsedi ve Ali Buğra'ya bakmaya başladı.

"Hayırlı olsun Merve, tahmin ettiğin gibi hamilesin."

"Ohhh Allah'ım şükürler olsun," deyip ayaklandı. Sonra kocasına döndü. Şok olmuş doktora bakan adama gülümsedi. Oturduğu yerden kalkamayan sevdiğine sarıldı...

"Me...Merve do..doktor ne dedi?"

"Baba oluyorsun aşkım..." Ali Buğra kafasını kaldırıp karısının gözlerinin içine baktı. O bakış uzayınca Merve;

"Ali'mmm," dedi. Adını duymasıyla kafasında şimşekler çaktı ve o an ayağa fırladı.

"Allaaaahhhhh baba oluyorummm," diye basbas bağırmaya başladı. Merve'yi kucakladığı gibi döndürmeye başladı. Gökçe'de kahkaha ile gülüyordu. Bir taraftan da gözlerinden yaşlar süzüldü. Onun küçük annesi gerçekten anne olacaktı buna çok duygulandı. Ali Buğra yanlış hareket ettiğini düşünüp hemen durdu. Karısının saçlarını öpmeye başladı. Gözlerinden yaşlar süzüldü. Merve'de ağlıyordu. Hayat ne garip iki saat önce adam acıdan kavrulurken şimdi mutluluktan ayakları yere basmıyordu.

"Hadi bir de ultrasonda bakalım," doktorun sözleriyle gözyaşlarını silip ayrıldılar. Merve arkadaşıyla da sarıldıktan sonra masaya yattı. Göbeğini açtı. Doktor gelip soğuk jeli dökünce biran içi ürperdi. Ali'sine baktı. Adamının gözlerinin içi gülüyordu. Ailesine nasıl söyleyecekti hiç bilmiyordu ama kocasının gözlerinde gördüğü ifade her şeye değerdi. Bunları düşünürken doktorun ne dediğini anlayamadı ilk önce...

"Merve senin ya da eşinin ailesin de ikiz var mı?"

"Evet annemin tek yumurta ikizi var hocam."

"Hımm şimdi anlaşıldı tekrar gözünüz aydın. Çünkü burada iki canavar var."

"Yok artık gerçekten mi hocam," diyen Gökçe inanamaz bir vaziyette ultrasona bakarken, Merve elini ağzına kapatmış hıçkırığını tutmaya çalışıyordu. Çünkü hep ikizleri olsun istemişti. Hatta Buket'e ve Buse'ye bakın sizin de olma ihtimali var ama ikiz ilk benim hakkım diye pazarlık bile yapardı. Ali Buğra kitlenmiş gibiydi. Sadece mutluluktan ağlıyordu. Bu kadın onun mucizesiydi başka açıklama bulamadı.

"Kalp atışlarını dinleyelim mi?" Merve doktorun sözlerine sadece kafasını sallayabildi. Kocasından gözlerini ayıramıyordu. Mutlu olsun o güzel kahve gözleri sadece mutluluktan ağlasın istiyordu.

"Bebeklerimiz altı haftalık ve çok sağlıklı gözüküyorlar. İşte sesleri," tak tak tak çıkan seslerle hepsi sanki bebekleri görecekmiş gibi ekrana bakakalmışlardı. Merve'nin heyecandan kalbi duracaktı. O kadar hızlı atıyordu ki kalbi bebekleriyle yarışıyordu resmen... Doktor muayeneyi bitirdikten sonra çıktı. Ali Buğra elleri titreyerek Gökçe'nin verdiği peçeteyle karısının karnını sildi. Hala iç çekiyordu. İçi içine sığmıyordu. Sürekli ağlamak istiyordu amma sulu gözlü oldun diyen iç sesine bile gülümsedi. Tekrar doktorun yanına geldiklerinde daha iyilerdi. Elleri kenetlenmiş doktorun ağzının içine bakıyorlardı.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin