Medya : Ayaz Erzen - Ez Jı Te Ternebum
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Buse'nin geceyle ilgili planları tamamen hayal oldu. Eve o kadar duygu yüklü gelmişlerdi ki Cenkay sürekli her an kaçacakmış gibi sarılmış, öpüp koklamıştı. Hep gözleri dolu doluydu. Günlerdir yaşadığı stres buhar olup uçmuştu ama hala inanmakta zorlanıyordu. Aslında Buse geceyi daha farklı düşünmüştü. Ancak adamının o yönde bir eylemi olmayınca oda geceyi kara yağızına onu nasıl sevdiğini ikna etmekle geçirdi.
Ertesi gün gazete ve televizyonlarda Cenkay'ın başarısı çok ses getirdi. Özellikle video internet sitelerine de düşünce resmen günün kahramanı ilan edildi. Peki, bu umurunda mıydı? Kendine yapılan hiçbir övgü umurunda değildi. Aşkına yandığı kadın onu sorunsuz affetmişti ya sadece önemli olan buydu. Tek korkusu senin eski bir maceran yüzünden ben ölümlerden döndüm diye affetmemesiydi. Şimdi kim ona kızıyormuş kim seviyormuş kim hak veriyormuş zerre ilgilenmiyordu.
Pazar günü Çisem ablasının zorlamasıyla maaile dışarda kahvaltıya gitmişlerdi. Yeni ailesinin yanında gayet rahat olan Buse görümcesinin diğer hafta sonu gerçekleşecek isteme töreni için ne gerekiyor. Adetleriniz neler? İstemeye gelirken farklı almamız gereken bir şey var mı? Bize yardım et babaannem çok telaşlı gelin kızımızı utandırmayalım bilgi toplayın diye aradığını söylediğinde çok gülmüştü.
Van'da yaptığı saygılı hareketten dolayı tebrik ettiler... Gizem bile keşke bende aynısını yapsaymışım. Kendimi tutamayıp çat çat cevap verdiğim için hala benle yıldızı barışmadı diye hayıflanınca yine kocası sarıp, sarmaladı. Neler çekmişlerdi. Berkay iki yıl ailesinden kardeşleri hariç kimse ile görüşmemişti. Özellikle babasına çok kızmıştı.
Sevdiği kızı tanıştırmak için Van'a götürdüğünde babaannesi ve amcaları Türk kızı istemiyoruz diye kıyametler koparınca; Gizem dayanamamış ne olmuş Türk'sem gurur duyarım herkes Türk olamaz deyince ortalık kum gibi kaynamış linç girişimine çalışmışlardı. O zamanlar üniversite son sınıfa giden Cenkay destek olmuş. Gizem'e zarar vermeden konaktan çıkabilmişlerdi. Aynı şeyin Buse'nin yaşadığını duyunca bir kere daha bu ayrımcılık yapan zihniyetlere lanet etti. Ancak küçük gelin krizi çok iyi yönetmiş ve herkesi kendine hayran bırakmıştı.
Hafta sonu evde oldukları zamanlar bazen deliler gibi sevişirken, bazen birlikte seyrettikleri filmde ağladılar. Cenkay tamamen kendini bırakmıştı. Sevdiği kadının yanında her halini gösteriyordu ve bundan utanmıyordu. İsteme olayında neler olabileceği konusunda Buse'nin tatlı tatlı anlattıklarını dinliyordu. Sonra heyecanlı hali o kadar hoşuna gidiyordu ki dayanamayıp öpüyordu.
Merve çok huzursuzdu. Abisi ile konuştuğunda babasının hiç yorum yapmadığını ve en erken zamanda istemeye gelebileceklerini söylediğini demişti. Ancak korkutucu bir sessizliği var demişti. Geceleri uyuyamıyor, işe gittiğinde nasıl çalıştığını bilmiyordu. Kocasına hissettirmemeye çalışıyordu ama olmuyordu. Ali Buğra'nın ailesine rezil olmaktan çok korkuyordu. Gece gündüz sürekli Allah'ım hayırlısıyla kazasız belasız şu geceyi geçirmemi sağla diye dua ediyor bazen daraltıdan ağlıyordu.
Ali Buğra ondan daha beter durumdaydı. Karısının stresinin farkındaydı ama üstüne gitmemek için sormuyordu. Davalarına bile odaklanamıyordu. Bazı günler gün ortasında Tokat'ta kovulabilecekleri aklına geliyor daralıyor, nefes almakta zorlanıyordu. Orda çok sakin olmalıydı biliyordu ama ya vermem derlerse karısını elleriyle teslim mi edecekti. Evlendiğimizi söyleyelim dediğinde Merve kesinlikle karşı çıkmış babasının bunu gurur meselesi yapacağını ve daha çok sinirlenebileceğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Fiction généraleBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...