BEN BU HİKAYEYİ 2017 YlLINDA 6 BÖLÜM YAYIMLAMIŞTIM. BAKTIM KİMSE OKUMUYOR YAZMAKTAN VAZGEÇMİŞTİM. AYLAR SONRA BİR GÜN BİR MESAJ ALDIM. BU HİKAYE ÇOK GÜZEL DEVAMI GELECEK Mİ DİYE İLK DEFA BİRİ BEĞENDİĞİNİ YAZMIŞTI. KİMSE OKUMUYOR DİYE VAZGEÇTİM DEDİM.ODA HAYIR ÇOK GÜZEL YAZIYORSUN MUTLAKA YAZMALISIN DEDİ VE
BU ZAMANA GELDİK... @GzdeYldrm7 İZNİNİZLE İLK ÖNCE ONA TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM. GÖZDE ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR ALLAH RAZI OLSUN SENDEN BU HİKAYE SENİN SAYENDE ÇIKTI.ŞUAN O KADAR DUYGULUYUM Kİ ANLATAMAM... EVET HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VAR. BİZİM HİKAYEMİZİN DE SON BÖLÜMÜ... AYLARDIR BENİMLESİNİZ SİZLERE NASIL TEŞEKKÜR EDECEĞİMİ BİLMİYORUM... BU KADAR SEVİLECEĞİMİ HİÇ TAHMİN ETMİYORDUM. HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN... EN KÖTÜ GÜNLERİMİ BİLE GÜZELLEŞTİRDİNİZ.
TEK TEK İSİM SAYAMIYORUM DAHA DOĞRUSU BİRİNİ SÖYLESEM DİĞERİNİ UNUTURUM VE BİRİLERİNİ KIRARIM DİYE ÇOK KORKTUĞUMDAN İSİM YAZMIYORUM... ONLAR KENDİLERİNİ ÇOK İYİ BİLİYORLAR ÇOK SEVİYORUM SİZLERİ TEŞEKKÜR EDERİM...
CAN'SINIZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM. İYİ OKUMALAR....
Cenkay, ailesinden özellikle de abisinden dolayı evlilik fikrine hiçbir zaman soğuk olmamıştı. Ancak güveneceği seveceği biri karşısına çıkmadığından bir de en yakın arkadaşı tarafından aldatılınca evlilik olayını rafa kaldırmıştı. Annesi ve babaannesi aile birliğini sevgiyi saygıyı o kadar benimseterek göstermişlerdi ki insan ister istemez benim neden böyle ailem olmasın diye düşünüyordu.
Buse, ah güzeller güzeli iyi yürekli karısı iyi ki hayatına girmişti. Hala o gün o yolu tercih ettiğine ve onunla karşılaştığı güne şükürler ediyordu. Dışardan soğuk burnu dik gözüken sevdiğinin bu kadar masum ve iyi niyetli çıkmasına şaşırmıyor değildi. En sevdiği özelliği başkalarına bencilce gelse de kendi hayallerini kim ne der diye düşünmeden gerçekleştirmeye çalışması ve her şeyi sonuna kadar yaşamasıydı.
Onu seven insanlara göre bile bir şeyin cılkını çıkarıyor gibi gözükse de onun hoşuna gidiyordu. Belki de onu sevdiği için, her hareketi kaşı gözü gülüşü güzel geliyor taparcasına aşık oluyordu. Mesela evliliğe karşı çıkmasına rağmen sanki bu dünya da sadece kendi evleniyormuş gibi bir sürü organizasyon yaparak bütün milleti bezdirmişti. Şimdi aklına gelince gülüyordu. Ne çektirmişti o dönem resmen o imzayı atana kadar diken üstünde beklemişti.
Ev ile ilgili düğünden önce gerek yok deyip, sonrasında banyo da ki paspasa kadar değiştirmesi her gün başka fikirlerle gelip, evin altını üstüne getirişi yine aynısıydı. Oda böyleydi işte sonradan mı aklı başına geliyordu. Yoksa ilk kendi isteklerini sonuna kadar yaşayıp, ondan sonra mı başkalarının düşündükleri ya da olması gerekeni yaşıyordu. Hiç bilmiyordu. Tek bildiği karısının çok iyi yürekli, yardımsever en önemlisi saygılı biri olduğuydu.
Herkes anaç olamaz, herkes başkaları için kendini paralayamaz. Kimi millete eşe dosta göre yaşarken Buse hep, en büyük dedikodu bir sonraki dedikodu çıkana kadar konuşulur bu yüzden kimse benden aman laf söz olmasın şunu da yapma diye yaşamamı beklemesin. Yarın ölmeyeceğimin garantisi yok. Toplumu rahatsız edecek, düzeni bozacak ahlak dışı bir şey yapmadığım sürece kendi bildiğim gibi yaşarım der ve ona göre de hayatını şekillendirirdi. Bu dik duruşu değil miydi zaten ona bu kadar sevdalanmasına olmasına sebep olan...
Sıkıntılı bir durum olduğunda ağzından yaralar çıkmasa, kimse onun bir derdi olduğunu bile anlamazdı. Sır küpü gibiydi. Ne kendiyle ilgili ne başkalarıyla ilgili pek konuşmazdı. En büyük şansı Gökçe gibi bir arkadaşı ve Merve gibi bir kuzeni olmasıydı. Buket'le hep birbirlerini çok seven abla kardeş olmuşlardı ama arkadaş olmak zordu. Çünkü fıtrat olarak tam tersi denmesi doğru olurdu. Merve sayesinde hayatına giren ve dost denen Ecem'i de unutmamak gerekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...