Medya : Ferda Anıl YARKIN - Üzülme
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
Çoğunuz ile kısa kısa sohbetlerim oldu... Biliyorsunuz bu hikaye benim ilk hikayem ve başlarken hep şunu dedim. Benim yazar olmak gibi iddaam yok olamazda zaten bu yazarlara hakaret olur ama bu güne kadar çok kitap okudum. 35 yaşında bir anne olarak bir çok birikimim olduğunu bunu yazıya dökmek istediğimi ve duygularımı birileri okur beğenirse de en büyük hediyem olur diye düşündüğümü söylemişimdir.
Hikaye yazmaya başlamamın bir diğer yanı da okuyan, dinleyen, ülkesini seven bir birey olarak ülkemde yada toplum da yanlış bilinen yada haksızlık yapılan konuları belirli bir kurgu da ön yargı oluşturmadan karşımdakine aktarabilmek, belkide haddim olmadan bir nebze olsun doğruları göstermek... Suya sabuna dokunmadan yaşamak bana göre değil...
Merve'nin durumunda aleviler ile ilgili doğru bilgileri vermeye çalıştım. Bunu biraz olsun gösterebildiysem bir kişinin bile fikrini değiştirebildiysem bana yeter... Belki de rahmetli babama borcumu ödüyordum bilmiyorum çünkü adamcağız bu duruma çok üzülüyordu.
Gel gelelim Buket'e tecavüz konusuna bence güzeller güzeli ülkemin en büyük yaralarından biri TECAVÜZ, kadına, erkeğe beşikteki çocuğa bile... Kızım olduktan sonra daha mı hassas oldum bilemem ama gerçekten artık bazen haber seyrederken boğazımın sıkıldığını hissediyorum ve Allah'a havale etmekten başka bir şey gelmiyor elimden cezalar da malum...
Bu bölümde anal seksin hem sağlık açısından ne kadar zararlı hemde dinen ne kadar günah olduğunu anlatmaya çalıştım. Okuyan bir gencimize bile bunu anlatabilirsem ne mutlu bana...
Buket neredeyse 3 saat huzursuz bir uyku uyumuş ve uyandığında Merve'nin yatmamış olduğunu görünce yanına gitmişti. Salon penceresinden çok dikkatli bir yeri seyrediyordu. Merve, çok dalgın olduğundan Buket'in geldiğini fark etmemişti. Koluna dokunduğunda yerinde sıçradı.
"Ah! Uyandın mı canım?"
"Nereye bakıyorsun? Çok dalgınsın."
"Hiç öyle sokak da kavga vardı. Sesleri merak edip, bakayım dedim. Sonrada öyle dikilip kalmışım. Sen nasılsın? Canın yanıyor mu?"
"Daha iyiyim." Gözleri dolu dolu verilen cevaptan tatmin olmadı. Ancak yapabilecek bir şey yoktu.
"Acıktın mı? Sıcak çay da var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...