Medya: Tüdanya - Canımdan Can İste
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
"Hastalandığımda doktorum, ağladığımda güldürenim, güldüğümde paylaşanım olur musun? Ömrüm, hayatım bundan sonraki yaşamımda içime huzur dolduranım olur musun? Benimle evlenip, çocuklarımın annesi kalbimin tek sahibi karım olur musun?"
Merve öyle bir elini çekti ki Ali Buğra ödünün koptuğu şeyi duymak istemediğine karar verdi. Gözlerini sımsıkı kapatıp, birkaç saniye sonra açtı. Merve bir elini kalbine, bir elini ağzına koymuş sessizce ağlıyordu.
"Ali'm, ah Ali'm," diyor gerisi gelmiyordu. Bu hayattaki en büyük dileği kabul mü olmuştu yani... Ali Buğra gerçekten dizlerinin üstüne çökmüş ona evlenme teklifi mi ediyordu. Hayal ya da rüya değildir umarım diye düşünürken, keşke kızlar burada olsaydı. Beni bir cimcikleyin derdim diye içine dönmüş bir taraftan da mutluluktan ağlıyordu.
Ne güzel kelimeler kullanmıştı öyle aklına hayaline bu kadar güzeli gelmemişti. Yavaşça ayağa kalktı. Sevdiği adamın gözlerinin içine nasıl baktığının farkındaydı ama bir türlü evet ya da hayır diyemiyordu. Zaten hayır diyemezdi. Peki, evet demek için neyi bekliyordu. Ali Buğra'da ayağa kalktı. Gözlerine vurulduğu kadın hayır diyecekti anlamıştı. Bunu duymak istemiyordu. O yüzden yavaşça arkasını dönüp odadan çıkmaya karar verdi. Tam dönecekken, Merve boynuna atladı.
"Ali'm ben sana kurban olurum. Evet Ali'm evet... Ne olursa olsun, kim ne derse desin gücüm var artık... Yeter ki biz yan yana, can cana olalım."
Ali Buğra kolları yanlarda ne yapacağını şaşırıp, kaldı. O kadar çok reddedilmekten korkmuştu ki kabul görünce idrak sorunu yaşadı... Yaşamaya da devam ediyordu. Yavaş yavaş kollarını sevdiğinin beline doladığından, gözlerinden bir damla yaş aktı. Yanıyordu, yalnız bu kadın için çarpıyordu bu yüreği, yanındayken bile özlüyordu. Ölesiye sevdalısı, helali karısı mı olacaktı yani... Hala inanamıyordu... Merve'yi geri çekip, uzun uzun yüzünün her zerresine baktı. Gözlerine baktığında akan yaşlarla kendine geldi. Gözlerinden öpüp, yeniden içine sokarcasına sarıldı.
"Seni çok seviyorum çok, dışarda bir imam bekliyor. Eğer bu gece karım olmazsan ölecek gibi hissediyorum. Allah'ın huzurun da helalim ol."
Merve şaşkın şaşkın kaldı öyle... Bu gece mi olacaktı yani bu kadar hızlı mı? Peki, babasından onay almadan bunu yapması ne kadar doğruydu. Bugüne kadar hiç hak etmedikleri halde onların sözünden çıkmadın, ailen ne derse onu yaptın. Senin en büyük umutlarını, yarınlarını çalıyorlar anla artık... Daha bu akşam annen sana ağzına geleni sayarken acıyor muydu? Yirmi yedi yaşında bir kadın olarak artık hayatın senin sorumluluğunda ailen, el, çevre nereye kadar... En büyük dedikodu başka bir dedikodu çıkana kadar konuşulur kimse senin lafını, sözünü etmesin derken bu adamı kaybedebilirsin buna dayanabilir misin? Seni böylesine seven bir adamı kaybetmeye yaşarken ölmeye dayanabilecek misin diyen kalp sesiyle korkuları uçup, gitti. İçinden babam ne olur bana hakkını helal et dedi.
"Bu gece seninle evlendiğimde belki de arkamda ne ailem ne de destek olanım kalacak. Ben seninim Ali'm. Peki sen benim HER ŞEYİM olmaya hazır mısın?"
"Yavrum sana sahip olduğum geceden beri ruhum dahil her şeyimle seninim zaten... Gözüm de gönlüm de senden başkasını görmüyor..."
"Tamam! Bu gece senin karın olmaktan onur duyarım o zaman." Ali Buğra öyle bir nefes aldı ki sanki üstünde tonlarca ağırlık varmışta üstünden atmış gibi... Merve'yi alnından uzunca öptü. Dışarı çıkıp, bir paket getirdi. Merve'ye uzatıp;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...