Medya : Cüneyt ÖZGÜR - Kurban Olurum Sana
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
NOT : BÖLÜM +18 OLUP LÜTFEN RAHATSIZ OLACAKLAR ve 16 YAŞ ALTI MİNİK OKUYUCULARIM OKUMASIN.
Cenkay, sevdiği kadından aldığı sözle ayakları havada geziyordu. Dans ederlerken kimseyi umursamadan içine sokarcasına sarılıp, durdu. Saçlarına alnına sürekli öpücükler kondurdu. Kulağına eğilip en seksi sesiyle konuştu.
"Aşkım nişandan sonra bana neler yapacaksın azıcık çıtlatsan." Buse kara yağızına şaşkın şakın baktı. Sonra gülmeye başladı. Oda iyice sevdiğine yaslandı.
"Hayatım kudurdun mu? Tövbe tövbe Allah aşkına nişanımızdayız. Tadını çıkarsana ya..."
"Valla kudurdum hatun, o kadar uzak durmayacaktın yapacak bir şey yok."
"Senin o hatun diyen dillerini yerim."
"Bak hala aklımla oynuyorsun. Dil mil olmuyor ama..." Buse kıkır kıkır etti. Boynundan tuttuğu gibi sımsıkı sarıldı.
"Kurban olurum sana," dedi en içten haliyle... Bu adama ölürdü. Ne güzel seviyordu öyle aşık bakışları dünyalara değerdi. Gözleri doldu. Bu duygu yoğunluğundan korkuyordu.
Başlarına o kadar çok şey gelmişti ki mutluluğundan bile korkar olmuştu artık... Çünkü ne zaman çok mutlu olsa arkasından bir gözyaşı gelmişti. Hayatının en büyük mutluluklarını da en acı gözyaşlarını da Cenkay'la yaşamıştı. Kendini kaptırıp daha fazla duygusala bağlamamak için etrafını seyretmeye başladı. Babaanne ile göz göze geldi. Başını sallayarak selam verdi. İlk tanıdığı kadınla arasında dağlar kadar fark vardı. Kadın etrafına gülücükler saçıyordu. Babaanneye iyi ki de fevri davranmamışım diye aklından geçirdi.
Cihan ile Gökçe'yi dans ederken görünce şaşırdı. Arkadaşının duygularının farkındaydı. Ancak neden kaçtığını hatta Cihan'ın konusunu bile açtırmadığını anlayamıyordu. Gözlerini kapatıp, Cenkay'ın göğsüne başını koydu. Tam kalbinin ritmini dinlerken içinden tek geçen sen benim ruhumsun kara yağızım çünkü ruhlar hiç ölmez... Bedenim ölse bile sana olan sevgim hep yaşasın...
Cihan kafaya koyduğu gibi daha ilk dans müziğinde Gökçe'nin yanına gitmişti. Bugünü çok iyi değerlendirecekti ve sadece elini uzattı. Dans edelim mi bile demek istemedi. Onlar bakışlarla yeteri kadar anlaşmışlardı. Baykuş bir eline bakmış bir yüzüne sonra elleri titreyerek yürüyen karizmasının elini tutmuştu. Elleri birleşir birleşmez ağır abimiz derininden bir nefes aldı. Piste doğru yürürken ellerini kenetledi. Gökçe'nin elini çekme çabaları boşa gitti. Öyle bir tutmuştu ki bundan sonra daha zor bırakırım bu elleri dercesine sarıyordu. Pistin ortalarına geldiklerinde gözleri kesişti. Sağ elini kaldırıp, ilk önce baykuşun saçlarını okşadı. Ondan sonra beline elini koydu. Hafif kendine çektiğinde tekrar bir nefes aldı. Çünkü hayatında ilk defa heyecandan nefesinin içine sığmadığını hissediyordu. Bu kadına aşık olmuştu. Ellerinin altındaki bedenin nasıl kendini kastığının farkındaydı. Nasıl rahatlatacaktı hiç bilmiyordu. Kulağına doğru yaklaşıp ilk önce kokusunu içine çekti.
"Daha ne kadar kaçacaksın benden?" Gökçe yüzünü çevirmeye korkuyordu. Çok heyecanlıydı. Bu adam çok güzel kokuyordu. Burnunu boynuna gömmemek için kendini o kadar zor tutuyordu ki insanüstü çaba diye geçirdi içinden... Sorusunu duymamış gibi yaptı. Ta ki o güzel ses kulaklarını tekrar doldurana kadar;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...