68. Bölüm Kına Gecesi

16.7K 1.4K 118
                                    

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

Diğer bir konuda etiketlerimin için de DUA varmış. Yetişkin içerik bir kitapta dua etiketinin ne işi varmış özelden bir kaç mesaj aldım. Kitabımda içten yürekten yapılmış bir sürü dua olduğunu düşündüğüm için o etiket var.

Hikayem duyuldukça saçmasapan şeylere takılan kişilere var. Benim herkese saygım var kimseye ters çıkmıyorum. Ancak lütfen sizde bana ve duygularıma saygı duyun. Bana ve yazdıklarıma önyargılı olmayın ve anlamaya çalışın. Yine de size uygun değil mi? O zaman insan olduğumu anne olduğumu düşünerek beni eleştirin RİCA EDİYORUM....

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM

Olaylı bekarlığa veda gecesinden sonra genel anlamda sakin geçen günlerde koca adamlarımızın en rahat gecesi hiç kuşkusuz hamam olayıydı. Kız kıza olduklarına emin oldukları tek yerdi. Ali Buğra ordada evhamını konuştursa da sorun yoktu. Kızlar rahat etmek için peştamel yerine bikini giymişti. Sadece Buse beyaz bir peştamel giyinmiş gelin olduğunu göstermişti. Tek tek kese yaptırıp, Türk kahvesi ile masajlarını yaptırdılar... Hepsine çok iyi geldi. Resmen üstlerinden bir yıllık yük kalkmış gibiydi.

Daha soğuk ve göbek taşı olan bir odaya yemekler hazırlandı. Masajlardan sonra teker teker o odaya geçildi. Kıpkırmızı suratlarla ama her şeye gülen halleriyle mutlulukları kilometrelerce uzaktan bile olurdu. Bellerine kemerleri bağlayıp, defleri ile şarkılar türküler söylemeye başladılar. Gizli gizli soktukları votka ile Simge shotlar hazırlayıp, kızları yine kıvama getirmişti. Tabi sıcakla birlikte çok çarpacağından ağırdan alıyordu. Simge için de güzel olmuştu. Bayadır böyle eğlendiğini hatırlamıyordu. Birkaç gün önceki Bekarlığa veda organizasyonu istediği gibi bitmese de güzeldi. Buse gönlünü çok güzel almıştı.

Buse ve Buket gecenin yıldızı olmuştu sanki... Hiç durmadan göbek atmışlardı. Merve'ye oyun havalarının biri bitmeden diğerini söyletiyorlardı. Buket en son hamamcı teyze hamamcı teyze tey tey tey diye ona buna laf atarak herkesi güldürmüştü. Hem kardeşinin evlenmesine seviniyor hem de psikoloğunun değişik ortamlar teorisinin ne kadar doğru olduğunu görüyordu. Resmen bazen yaşadığı şeyi unutup, kahkahalar ile gülebiliyordu. Neredeyse üç ay da ancak biraz uykuları düzene girmiş ve insan içine çıkar olmuştu. Merve'nin düğünü ile başlayan düzelme hali gittikçe iyiye gidiyordu.

Gökçe ve Ecem'in gözü sürekli Merve'nin üzerindeydi. Göbeğini sevip durdukları arkadaşlarına sürekli dikkat et demekten kendilerini alamıyorlardı. Ali Buğra öyle sıkı tembihlemişti ki Allah korusun bir şey olsa şu deli fişeğe ne deriz diye ekstra dikkat ediyorlardı. Gerçi doğası gereği öyle çılgınlık yapan biri olmadığından ve sorumluluklarını bildiğinden sıcak bile biraz rahatsız etse bebekleri sıkıntıya sokmayayım diye hemen daha soğuk bir odaya geçiyordu.

Gece bol oynamalı tavana değen kahkahalar ile geçmişti. En son Merve hariç hepsi hamamın havuzuna atlayıp, birbirleriyle su savaşı yaparak bitirmişlerdi. Hamamdan çıktıklarında onları tüm karizmalarıyla bekleyen adamlarına sımsıkı sarıldılar. Simge;

"Hoppp olan var olmayan var. Valla şu sizin odunları ilk defa bu yüzden kıskandım." Gülden'i de nişanlısı alınca tez zamanda sevgili yapmaya karar vererek oda arabasına atladığı gibi evinin yolunu tuttu.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin