Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
CAN'LARIM ARTIK FİNAL BÖLÜMLERİNDEYİZ. NEDENSE AYRI AYRI VEDA ETSİNLER İSTEDİM SİZE BU BÖLÜM ALİ BUĞRA VE MERVE'NİN VEDASI VE SON BÖLÜMDE BUSE CENKAY VEDASI OLACAK... ÇOK ÇOK ÇOK UZUN BİR BÖLÜMLE GELDİM. İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merve hayatlarına yeni katılan daha doğrusu anlam kazandıran küçük görümcelerinin ve arkadaşlarının yardımlarıyla evine taşınmıştı. Kızlar odalarına bayılmış, tekrar tekrar teşekkür etmişlerdi. Sevda Hanım doğumun yakın olduğunu bildiğinden kızımı özledim bahanesi ile İstanbul'a gelmişti. Kızının ne kadar zorlandığını gördükçe ne yapacağını şaşırıyor belki de ilk defa durumuna inandığı için peşinde pervane oluyordu.
Ali Buğra bugün işe gitmek istemese de çok önemli bir davası olduğu için erkenden evden çıkmıştı. Bu gece sevdiği kadın yine uyuyamamıştı. Doğuma neredeyse üç hafta vardı. Ancak bir önceki gün gittikleri kontrolde doktor her an hazırlıklı olun, bebekler oldukça aşağı doğru inmişler demişti. Başta doktorun ne dediğini anlamadı. Doktora ne demek istediğini sorduğunda açıklama sonucunda zaten panik olmaktan kendini alamayan genç adamımız yerinde duramaz oldu.
Şimdi ise içi hiç rahat değildi. Mübaşir tarafından içeri çağrılmayı bekliyorlardı. Erdem'i evin önüne bırakmış. Kendi Oğuzhan ve Samet'le gelmişti. Yol boyu abilerine teselli vermeye çalışan çocuklar aslında kendileri de heyecanlıydı. Bir nevi yeğenlerinin doğumları çok yakındı. Dava için adını duyduğunda derininden bir nefes aldı. O sert avukat maskesini takıp, başarı ile kazanacağı davaya odaklandı.
Merve gece çok rahatsızlanmıştı. Doktorun hazırlıklı olun sözleri korkuttu mu heyecanlandırdı mı bir türlü karar veremedi. Ya bebeklerini göremez ve doğumda ona bir şey olursa bebeklerine kim bakardı. Son zamanlarda içinde böyle bir korku peyda olmuştu. Annesi, teyzesi ve babaannesi etrafında pervanelerdi. Hayatı boyunca böyle bir ilgi görmemişti. Buna bile ağlamak ister mi insan her şeye yüreği kalkıyor, boğazı düğümleniyordu. Farkında olmadan gözyaşları iniyordu.
Tekrar ağlayacağını hissedince yavaş yavaş kalkıp, duşa girdi. Biraz dinleneceğim diye odasına çekilmişti. Herkesin sürekli ona bakmasından her an bir şey olacakmış gibi tetikte olmalarından yorulmuştu. Ilık su üzerinden dökülürken tekrar bir ağrı hissetti. En iyisi yatmak diye düşünüp, hızla yıkandı. Bornozunu giyip, kökünden kesmeyi istediği saçlarını havluya sardı.
Annesi geldikten birkaç gün sonra saçlarını kestirmek için kuaföre gideceğini söylediğinde evdeki kadınların hepsi ayaklanmıştı. Neymiş hamileyken saç kesilmezmiş, çocuğun ömrü kısalırmış. İyi saymazlarmış gibi bir sürü hurafe ile hep bir elden karşı çıkınca el mecburevde kalmayı kabul etmişti. Akşam Ali'sine anlattığında iyi saymayan kimlermiş diye dalga geçince oturup, ağlamıştı. Çok daraltıyor bu saçlar beni diye hem söylenmiş hem de sanki biri ölmüş gibi hıçkırmış, durmuştu.
O gün Ali Buğra'nın yüz ifadesi gözlerinin önüne gelince gülümsedi. Yatağa yavaşça uzanmaya çalıştı. Yatağa uzanmak ayrı eziyetken yataktan kalkmak ayrı bir olaydı. Kendini her an yuvarlanacak bir top gibi hissetmesi çok saçmaydı. Gözlerini kapatıp, karnını sevmeye başladı. Oğulları o kadar hareketlilerdi ki her darbeleri mutlu ediyordu. Bebekleri dünyaya geldiklerinde babalarıyla ilk karşılaşmalarını ve Ali'sinin yüz ifadesini çok meraklandırıyordu. Onun gözlerinde göreceği parıltı her şeye değerdi. Telefon sesiyle güzel hayallerinden sıyrıldı. Yattığı yerden doğrulmaya çalışmak bile yorar mıydı insanı yoruluyordu. Komodinin üstündeki telefonu eline aldığında tekrar yüzünde güller açtı. Çok seviyordu bu adamı çok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Fiksi UmumBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...