64. Bölüm - Yunan Adası

19.8K 1.4K 97
                                    


Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

NOT : BÖLÜM +18 OLUP LÜTFEN RAHATSIZ OLACAKLAR ve 16 YAŞ ALTI MİNİK OKUYUCULARIM OKUMASIN.

"Öküüzzz"

Ecem o geceyi tek bu kelimeyle geçirdi. Uyudu uyandı sinirlendi öküz dedi geri yattı ama bir türlü sakinleşemedi. Allah'ım bana sabır ver ben bu adamla ne yapacağım demekten öteye gidemedi. Bu şerefsize karşı ne hissediyorum bana yardım et Yarabbim diye yalvardı. Bazen annesinin yanında olduğunu bile unuttu.

Kıymet Hanım kızının sıkıntısına hiç müdahale etmedi. Çünkü yere düştüğünde çok korkmuştu. Kızının yere kapaklanmaması için kendini feda eden çocuğa minnettardı. Ancak kızının sinirle ayağa kalkmasından ve bu saate kadar sakinleşememesinden aralarında bir şeyler olduğunu anlamıştı. Ecem'i bugüne kadar ondan hiçbir şey saklamamıştı. Onun anlatacağı zamana kadar susmaya karar verdi.

O gece zaten çok yorulan Merve kocasının koynunda huzurların en güzelini yaşarken sorunsuz bir düğün yaşadığı için şükür ediyordu. O hep babasının başını eğmemek için yaşamıştı çok şükür ki babasını ele güne rezil etmeden evlenmişti. Hem de uğruna öldüğü gözlerinde kaybolduğu adamla daha ne isterdi ki... Sadece şükür edebilirdi.

Balayından ne zaman konu açılsa kocası için sürpriz demişti. Ali'm yanımda olduktan sonra hiçbir şeyinde, yerinde önemi yok diye üstünde durmamıştı. Televizyonlarda başka kadınların elini tutarken gördüğünde bir kere gözlerine bakabilmeyi dilerken şimdi o adamın karısı olmuştu. Uyurken seyre daldığı kara sevdasını ailesini yolcu etmek için uyandırması gerekiyordu ama kıyamıyordu. Tüy gibi dokunuşlarla teninin güzelliğini yaşamak istedi. Diğer elini karnına koydu. Gözyaşlarını mutluluğa çeviren mucizelerini tekrar hissetmek istedi. Gözlerini kapattı ve tek damla gözyaşı akıttı. Şükürlerin en büyüğünü kocası ettiğini düşünürken aslında evlat başkaymış daha rahmine düşer düşmez anneye güç huzur veriyormuş... Kocasının gözyaşlarını silmesiyle gözlerini açtı. Soru sormasını istemiyordu o yüzden Ali Buğra'nın dudaklarına yapıştı. Bu öpücük teşekkürdü, şükürdü ve sevdaydı. Uzun bir öpücükten sonra sımsıkı sarılıp, kaldılar. Karısının duygusallığının farkında hiçbir şey sormadı ve diğer ailesini yolcu etmek için kalktılar.

Ertesi gün herkes erkenden kalktı. Düğün misafirleri yolcu edilecekti. Fatma Hanım ve Kardelen Hanım otele birlikte kahvaltı etmeye geldiklerinde gelinleriyle el ele içeri giren ışıltı saçan oğullarıyla gözleri doldu. Ali Buğra çok acı çekmişti. Şuan ki gözlerinde gördükleri mutluluk için bile Merve ve ailesine ne yapsalar az gelirdi.

Güzel bir kahvaltının sonunda yola çıkma vakti geldiğin de Hurşit Ağa gururluydu. Kim ne derse desin damadı ve ailesi tam kafasına ve yüreğine göreydi. Hepsinin özellikle Ali Buğra'nın kızının üstüne nasıl titrediklerinin farkındaydı. Buda ona yeterdi. Merve gelip, babasının eline uzandı. O mübarek elleri öpüp bir şeyler söylemek istiyordu ama Hurşit Ağa kızına sımsıkı sarıldı. Kulağına eğilip konuşmaya başladı.

"Benim için artık sen yok siz var. Beni her aradığında sen nasılsın diye bile sormayacağım siz nasılsınız diyeceğim. Çünkü ikiniz ne kadar bir olur ne kadar mutlu olursanız ben o kadar rahat ederim. Kocana ve ailesine saygı da kusur etme yavrum ama sakın kendini de sahipsiz sanıp ezdirme. Ben hep arkandayım kızım," deyip yanaklarını öptü. Ağlayan kızının gözyaşlarını silip, arkasını döndü. Biraz daha öyle kalırsa kendini tutamayıp hıçkıra hıçkıra ağlayabilirdi.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin