61. Bölüm - Geçmişten Gelen Acı

18.6K 1.4K 148
                                    


Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

Ertesi gün Buse o kadar huzurlu uyanmıştı ki gülümsemeden duramadı. Sevdiğinin çıplak göğüsün de huzurların en tatlı halini yaşarken tekrar gözlerini kapattı. O ara karnından gelen sesle gözlerini belertti. Şuan yapılacak şey mi midem diye düşündü. Hemen bir duş alıp, kahvaltı etmezse bayılabilirdi. Bir gün önceki nişan telaşından dolayı doğru dürüst bir şey yiyememişti. Sevdiğinin göğsüne tüy gibi bir öpücük kondurup uyanmamasını dileyerek yataktan kalktı. Hemen kara yağızının gömleğini üzerine geçirdi. Şöyle bir odaya bakınca yanaklarının ısındığını hissetti. İkisinin de bütün kıyafetleri yerdeydi. Hafif gülümsedikten sonra odadan çıkıp, yavaşça kapıyı kapattı. Hemen mutfağa gidip çay koydu. İki yumurtayı da haşlamaya bırakıp doğru duşa girdi. Güzel bir duştan sonra bornozuyla kahvaltıyı hazırladı. Sessiz olmaya çalışarak tekrar odasına girdiğinde sevdiği adamın görüntüsüne alt dudağını ısırdı. Adam tam yemelik duruyordu. Tek kolunun altına yastığı almış yanlamasına yatan sevdiğine bakakaldı. Boşuna çok güzel adam demiyorum diye düşünmeden edemedi. Arkasını dönüp iç çamaşırlarını çıkardı. Hemen giyinip üstüne de basma çiçekli bir gecelik giydi. Vücut losyonunu çıkardı bacaklarına sürerken de tek gözüyle sürekli sevdiği adama bakıyordu. Uyanık mı diye ama kara yağızı misler gibi uyuyordu. İşi bitince yatağa oturdu. Çıplak kollarına öpücükler kondurdu. Saçlarını okşarken kapkara gözler açıldı. Öyle mutlu uyanmıştı ki ela gözlerde ki aşk ile mutluluğu tavan yaptı. Doğrulup kadınına uzunundan bir sabah öpücüğü verdi.

"Günaydın yavrum..." Buse hala yakıcı öpücüğün etkisindeydi. Kendine şaşırıyordu ne zaman bu kadar edepsiz bir kız olmuştu. Resmen öpücük neden devam etmiyor diye mızmızlanacaktı.

"Gü...günaydın aşkım..." Sesi biraz aksi mi çıkmıştı ne...

"Bir sorun mu var bebeğim..." Buse kendine güldü. Bunu da kara yağızına göstermekten çekinmedi.

"Yok! Yok hayatım hadi kahvaltı hazır." Son bir öpücükle yerinden kalktı. Cenkay hemen duşa girdi. Çıktıktan sonra birlikte kahvaltıya oturdular ve kendilerini evli gibi hissetiler bu ikisi içinde bulunmaz bir an oldu.

Ali Buğra nerdeyse on gündür ayrı olduğu karısını eve getirdikten sonra kucağında yatak odalarına taşımıştı. Elbisesini elleri ile çıkarmış ve sabahın ilk ışıklarına kadar karısının teninde dolaşmıştı. Bütün vücudunu tekrar tekrar öpüp sevmişti. Her öpücüğünde heyecanlanan karısıyla coştukça coşmuş ve sevginin en özel halini tek vücut olarak yaşamışlardı. Sonrasında sevdiğini kollarına alıp, sarmaş dolaş uykuya dalmıştı. Her defasında daha çok istemesine şaşırsa da çok mutluydu.

Sabah olduğunda Merve kocasının sımsıkı sarılmış haliyle uyanınca ne kadar terlediğini hissetti. Yakışıklı kocasına baktı bir süre ellerini yüzünde gezdirdi. Gece yaşadıkları sevdiğinin ona yaptıkları aklına gelince kızardı. Hala utanıyordu ama adam o kadar edepsizdi ki bir anda kendini ona ayak uydururken buluyordu ve çok da mutlu oluyordu. Ten uyumları harikaydı ya da bu ten uyumu denen şey sevgiyle eş değer miydi acaba diye düşündü. Çünkü insan sevdiğine dokunmak sevdiğini öpmek istiyordu. Ne kadar severse insan o kadar içten karşılık veriyordu.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin