Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
"Yok yok! Neden tartışalım güzel karım," diye tatlı tatlı düğün hakkında konuşmaya başladılar.
Cenkay'ın yine suratı asıktı ve bu Buse'yi deli ediyordu. Neredeyse altı yedi aylık ilişkilerinde kara yağızı ile tartışmalarının tek sebebi kıyafetti. İlk günden beri kısa ve açık giyindiğini biliyordu şimdi neden bu kadar sorun oluyordu anlamıyordu. Kıyafetini gördüğünden beri soğuk davranıyordu.
"Kara yağızım ne olur böyle yapma! Hem ne zaman ben böyle giyinsem surat mı asacaksın?"
"Ne yapmamı bekliyorsun anlamıyorum ki. Ooo Buse ne güzel oranı buranı açmışsın çok güzel mi diyeyim. Sana bakan her gözü kör etmek istiyorum ben, kıskançlıktan kuduruyorum anla be kadın ve buna göre giyin artık... En azından biraz dikkat et inadına yapıyorsun sankiii..." Buse alt dudağını ısırdı. Cenkay'ın ses tonu ve azarlar gibi konuşmasına kızması gerekirdi ama bu onun çok hoşuna gidiyordu. Belki de inatla böyle giyinmesinin sebebi buydu. Çünkü sevdiğinin kıskançlık halleri onu mutlu ediyordu. Bugün biraz abarttığının kayınvalidesi Zahide Hanımın bakışlarından sonra anlamıştı. İlk defa kaşları çatık bakmıştı. Van'dan bu kadar kişinin geleceğini tahmin etmemişti. Eğilip babaannenin elini öperken bile tedirgin olmuştu. Ellerini simsiyah saçlara daldırdı.
"Tamam! Yüzü de yüreği de güzel adamım... Ailenin geleceğini söyleseydin böyle giyinmezdim zaten ama bundan sonra çok dikkat edeceğim söz. Lütfen gül artık..." Cenkay alttan alan kadınına baktı. Genel de inatlaşan sevdiği miydi? Bu aslında onu yorsa da en çok sevdiği huylarından biri de ona diklenmesiydi. Gülümsedi ve alnından öptü söze gerek kalmamıştı.
Ecem İzmir'den gelen annesinin yanından pek ayrılmadı. Kıymet Hanım kızım eğlen arkadaşlarınla dese de hem annesini çok özlemişti hem de annesinin kalabalık da çok rahat etmediğini bildiğinden yanından ayrılmak istemedi. Biliyordu ki Merve söz konusu olmasaydı da asla bu düğüne gelmezdi.
Annesine baktı çok güzeldi öyle güzeldi ki kırk altı yaşında olduğuna bazen inanamıyordu. Keşke annesi de kendinin farkında olsaydı. Ne yaparsa yapsın geçmişte yaşadıklarını unutturamıyordu. Yine o günler aklına geldi. Bir kere daha babası ve babasının ailesinden nefret etti. Annesi lavaboya gitmek için ayaklanınca ona yardım etmek için o da kalktı. Onu uzaktan hayran gözlerle seyreden maviliklerden habersiz sadece anneciğine destek olmak istedi.
"Kızım bırak yürüyebiliyorum."
"Ama anne daha yeni ameliyat oldun sayılır zaten doğru dürüst yanında olamadım." Kızının kendi gibi deniz gözlerine baktı. Elini kaldırıp yanağından okşadı koskoca kıza sanki yeni doğurmuş gibi yüreği titreyerek baktı.
"Yavrum yapma böyle... Sen benim en büyük desteğim ve her zaman yanımda olanımsın. Hem bu ilk ameliyatım değil biliyorsun ve neredeyse iki ay oldu. Bak şuan koltuk değneği bile kullanmıyorum."
"Biliyorum ama ben sana kurban olurum annem," kollarını açmış annesine sarıldı. Annesini çok mutlu etmek istiyordu çünkü onun annesi her şeyin en güzeline layıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Ficção GeralBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...