Medya : Yücel ARZEN - İçim Yanıyor
Dünyaya dargınım gittin gideli - Kalbim yara şimdi seni kanıyor
Deli bir volkanın küsmesi gibi -Dilim sustu ama içim yanıyor
Kendine saklanmış bir kaçağım şimdi - Kendine saplanmış kör bıçağım şimdi
Soğukla dağlanmış kor sıcağım şimdi - Dilim sustu dilim sustu ama içim yanıyor
Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Pazar gününü kâh öpüşüp koklaşıp, kâh film seyrederek ve bol bol sevişerek doya doya geçiren çifte kumrularım pazartesi sabah birbirinden çok zor ayrıldı. Birkaç defa Ali Buğra'nın Merve'ye ne yaptığıyla ilgili Buse'yi sıkıştırsa da bir türlü cevap alamamıştı. Cevap alamamak neler yaşandığıyla alakalı daha çok merak etmesine sebep oldu. Herkese mutlaka Çarşamba akşamı benim evde erkek erkeğe takılıyoruz diye mesaj attı.
Çarşamba olmuş dört yakışıklı adamımız bir araya gelmişlerdi. Dışarıdan söylenen kebaplar ve rakı eşliğinde yenilen yemekte, Ali Buğra'nın daha çok çökmüş halinden dolayı kimse bir şey sormadı. Modunun ne kadar düşük olduğu ve zayıfladığı dışardan bile belli oluyordu. Hafif çakırkeyif olana kadar işlerden genel konulardan konuştular. Cihan, tam bir ağır abi olduğundan onun yanından pek şımarmayan Cihat bile her şeyi şakaya vuruyor. Belki kuzeninin morali düzelir ve biraz olsun gülümser bari diye umuyordu. Yok, hiçbir şey Ali Buğra'yı gülümsetmeyi bırak konuşturmuyordu bile...
Cenkay Buse yüzünden daha bir merak ettiği konuyu içkinin de verdiği rahatlıkla direkt sordu.
"Ali Buğra bu halin ne, daha doğrusu Merve ile aranda ne oldu da böyle karalar bağladın." Ali Buğra arkadaşlarına tek tek baktı. Biri kuzeni canıydı. Çocukluğunda yaşadığı bütün acılarda o yanındaydı. Cenkay zaten en yakın dostuydu. Cihan'ın yüzünde bakışları birazcık daha oyalandı. Pek sık içlerine girmese de bütün sıkıntılarında yanlarında olan, sırtını dayayabileceği nadir adamlardan biriydi."Hepinize ne kadar güvendiğimi bilirsiniz. İçim yanıyor ve siz dostlarıma bile nasıl anlatacağımı bilmiyorum." Cihan, kendine bakılarak söylenmiş sözlerden sonra konuşma gereği duydu.
"En başından anlat kardeşim belki faydamız olur." Kadehini tepesine dikerek, konuşmak için kendini cesaretlendirmeye çalışıyordu. Hızlı bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
General FictionBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...