23. Bölüm-Buse'nin Yaramazlığı

26K 1.7K 85
                                    

Medya : Bora ÖZTOPRAK - Seni Seviyorum

Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

NOT : BÖLÜM +18 OLUP LÜTFEN RAHATSIZ OLACAKLAR ve 16 YAŞ ALTI MİNİK OKUYUCULARIM OKUMASIN.


Buse terlemiş ve üstünde bir ağırlık ile uyandığında ilk önce neredeyim ben diye etrafına bakınmaya çalıştı. Burnuna gelen koku ve belindeki el ile uykusu tamamen açıldı. Komodinin üstündeki saate baktığında 13:48'di hayatı boyunca kaçta yatarsa yatsın bu kadar uyuduğunu hatırlamıyordu. Yavaşça dönüp Cenkay'ın yüzüne baktı.

"Allah'ım ne kadar yakışıklı, uyurken de başka güzelmiş." Güzel dediği için kıkırdadı. Allah var erkek güzeli diye de tasdikledi. Üstünün çıplak olduğunu görünce demek ki onu da sıcak basmış benim gibi diye düşündü. Yorganı korka korka açtığında ne bekliyordu bilinmez ama eşofmanı üstünde görünce rahatladı. Sonra adamın karın bölgesindeki baklavalar dikkatini çekti. Dayanamayıp tüy gibi dokunarak ellerini gezdirdi. Göğüs kısmına geldiğinde fazla olmayan ama simsiyah kıllar o kadar hoş ve erkeksi duruyordu ki onlara da özgürce dokundu.

"Nasıl olsa Cenkay uyuyor bir daha ona bu kadar rahat dokunamayabilirsin," diyen iç sesinin yönlendirmeleri ile yüzünde saçlarında göğüslerinde yavaş yavaş hareket ediyor arada bir de öpücük konduruyordu. Kokusunu çeke çeke kondurduğu öpücüklere o kadar kaptırmıştı ki kendini karşısındaki bedenin nasıl kasıldığını fark etmiyordu. Yeniden baklavalar da sessiz ama seksi bir gezintiye çıktığında göbeğinden birazcık daha aşağı inip eşofmanın altına doğru eli gidecekken;

"Ne yapıyorum ben ya," diye sesli konuşarak hemen çekti elini. Cenkay en başından beri uyanıktı. Sevdiğini utandırmamak için kendini sıkıyordu. Bu kız neler yapıyordu böyle diye şaşırıyor hemen sonra ise beni merak ediyor.Ne güzel diye içinden seviniyordu. Ellerini çekip kendine kızdığını duyunca gözlerini açtı ve dudaklarına yapıştı. Zaten azgın duygular ile baş etmeye çalışan Buse karşılık vermekte gecikmedi.

Buse'yi altına çekip, dudaklarında hüküm süren Cenkay bunun bu kadarla kalmayacağını ve red edilmeyeceğinin farkında daha rahat hareket ediyordu. Şuanda kendi tişörtü ile altında yatan kızdan öyle seksi karşılıklar alıyordu ki... Boynunda ufak ufak öpücükler ile hüküm sürmeye başladığında bir taraftan da tişörtün altına elini sokmuş dümdüz göbeğinden yukarı doğru yol alıyordu. O yuvarlaklara biran önce kavuşması gerekiyordu. Buse'nin iniltileri daha hızlı hareket etmesini sağladı. Elini dolduran yuvarlığın ucunun tam istediği kıvama geldiğini anladığında kendini çekip bir çırpıda tişörtten kurtuldu. Gözlerinin önünde küçücük beyaz dantel külot ile duran kız ile kalp krizi geçirmenin eşiğine geldi. Kalbinin çarpıntısını anlasın diye gözlerinin içine bakarak Buse'nin elini alıp, kalbinin üstüne koydu. Utanan, tek eli ile göğüslerini kapamaya çalışan kıza tüm samimiyetiyle;

"Buse'm! Bak bu kalp var ya kimse için böyle çarpmadı. Ne olur korkma benden istemediğin hiçbir şey yapmam. Gül kokulum!" Bir iki saniye bakıştıktan sonra göğüslerini kapamaya çalıştığı eli ile Cenkay'ın yanağına koyması ile ikisi de gözlerini kapatmıştı. İkisi de konuşmadan aşkı nefeslerine dinleterek yaşıyorlardı.

"Senden gelecek iyi kötü her şeye razıyım ben... Korkmuyorum. Utanıyorum sadece..."

"İnan bende kendimden utanıyorum şu an seninle hiçbir şey yaşamadığımız halde bu haldeyim. Önceki yaşanmışlıklarım bomboşmuş buna yanıyorum." Daha fazla konuşmasını istemeyen Buse kalbinin üstündeki eli çekip, tam atan yere ufak ufak öpücükler kondurdu. Cenkay'ı nasıl bir girdaba soktuğundan habersiz dizlerinin üzerlerinde birbirlerine dokunmaya başladılar. Cenkay, vücudunu tanıması açısından hakimiyeti Buse'ye bıraktı. Rahatlıkla dokunsun alışsın istiyordu. Nasıl dayanacağını bilmiyordu ama bildiği bir şey vardı ki bugüne kadar bir dokunuşla şaha kalkmamıştı erkekliği bu kız deli ediyordu onu... 

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin