Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.
herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.
Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.
İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.
Merve nikah sonrası akşam yemeğinde eğlenemediği gibi kıskançlığın verdiği psikolojiyle kendini çok yorgun hissediyordu. Kuaförde ve nikah sonrası dinlemese mümkün değil bu saate kadar ayakta duramazdı. İkizleri onu bayağı zorlamaya başlamıştı. Şuan arabada evlerine giderken gözleri kapalı uyumaya çalışıyordu. İçinde ki ağlama istediğini bastırmak için uğraşıyor bir an önce eve gidip, banyoya kendini atmanın planlarını yapıyordu. Ali Buğra'nın birkaç defa konuşma çabalarını bertaraf etmiş yine kendi kabuğuna çekilmişti.
Banu'nun Ali Buğra'ya her sarılışı içki tokuşturuşu ve kocasının bu tavırlara izin vermesi içini acıtmıştı. En çok da iki de bir evlendiğine inanamıyorum derken ona iğrenir gibi bakışlarına canı sıkılmıştı. Evet, kilo almıştı. Bu yüzden daha şimdiden kocaman bir göbeği olacağı belli olmuştu ama bu çirkinleştiği anlamına gelmezdi değil mi? Gerçi kim ne derse desin bebeklerim sağlıklı doğsunlar da yüz kilo bile olabilirim. Umurumda değil, yeter ki sağlıklı sıhhatli kucağıma alayım Allah'ım diye içinden duasını etti.
Ali Buğra ise sırf karısının bal gözlerinin kıskançlıktan yeşile dönmesini biraz daha görmek için Banu'nun asılmalarına sessiz kalmıştı. Şimdi bunun yanlış bir karar olduğunu kendi bencilce düşüncesi yüzünden Merve'nin ne kadar üzüldüğünü görüyordu. Sürekli karnını sevmesi ve dudaklarının kımıldamasından dua ettiğini anladığı için konuşmaya çalışmadı. Zaten bir iki defa konuşmak için açtığı laflar da ağzına tıkanmıştı resmen... Sevdiği kadının içine acı düşürdüğünün farkında olmadan hala nasıl güzel kıskandığını düşünüyor bundan mutlu oluyordu.
Araba otoparkta durduğunda gözlerini açar açmaz Oğuzhan'ın kapısını açmasını bile beklemeden kapıyı açıp, çıktı. Asansöre geldiğinde kocasının arkasından geldiğinin farkındaydı. Gözyaşları artık hadi akmak için bekliyorum diye gözlerini yakmaya başlamıştı. Derin derin nefesler alıp, Ali Buğra'nın yanında ağlamamak için son demlerini yaşıyordu. Başını eğmiş sadece yere bakıyordu. Burnunu çekmeye başlamıştı. Asansör kendi katlarında durduğunda;
"Merve'm böyle yapma!" Başını kaldırdığında sadece kahve gözlere baktı. O karşılıksız aşkını tek başına yaşarken bile böylesine yaralanmadığını biliyordu. Çünkü o zamanlar imkansız aşkıydı acısı da sancısı da kendineydi... Peki, bu akşam neydi? O kadının bakışları neden o kadar yaralamıştı. Yine tek kelime etmeden asansörden çıkıp, şifreyi elleri titreyerek zar zor girdi. Kapı açıldığında biran düşeceğini hissetti. Bacaklarında derman kalmamıştı.
Duvara tutununca Ali Buğra arkadan sarıldı. Kendine çok kızıyordu. Asansördeki o güzelim gözlerinin içinde gördüğü acıyla yandı. Ölesiye sevdiği uğruna canını vereceği karısına böylesi bir acıyı kendi verdiğine inanamıyordu. Hadi eskiden hata yapmıştı. Bugün ki kesinlikle bilerek yapılmıştı.
"Yavrum konuş artık benimle... İzin ver yardım edeyim!" Ali Buğra arkadan sarıldığından beri ağlayan Merve titrediğini hissediyordu.
"Bu gece... Sen! Bu gece bana bilerek acı çe...çektirdin. Lü..lütfen dokunma, konuşma! En azından bu gece," der demez dikleşip banyoya gitti. Arkadan yerlere atılan bir şeylerin sesine geri dönmeyi düşünse de banyodan çıkmadı. Ağlaya ağlaya küveti doldurdu. Biraz epsom tuzu koydu. Rahatlamaya ihtiyacı vardı. Makyajını temizledi ve suyun içine girdi. Uzandıktan sonra gözlerini kapattı. Aradan on dakika geçmeden kocasının kapının önündeki sözleriyle tekrar ağlamaya başladı. Normalde bu kadar kırılgan değildi. Sanırım hamileliğin yan etkilerini en ağır şekilde yaşıyordu ya da en büyük yarasını tekrar yaşamak onu geçmişe döndürmüştü. O bir kere bana baksın diye gecelerce gözyaşı dökerken, genç adam hep başka limanlarda demir atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)
Ficción GeneralBuse, ıssız bir yolda karşılaştığı uzun boylu simsiyah gömleğinin içinde muhteşem gözüken adamın sert bakışlarının onu etkilemesini istemiyordu. Hem de ilk konuşmalarında azarlanmayı beklemiyordu. Adama sana ne demek istese de onun yardımına ihtiyac...