75. Bölüm Kardeşler Kavuştu

17.2K 1.3K 136
                                    


Lütfen bölüme başlamadan önce yıldıza dokununuz.

herdem6060 beni takip etmeyi unutmayınız.

Ana sayfamda instagram linkim vardır. nerimanvurgunkitaplari instagram hesabını takip ederseniz çok eğleneceğinize inanıyorum.

İYİ OKUMALAR SİZLERİ SEVİYORUM.

"YİĞİT ALİ ve MERT ALİ!" Merve'nin ağzından çıkan isimlerle kalakaldı. Bu kadın ne yapıyordu böyle, seni aşktan öldürmeye çalışıyor diyen iç sesiyle kendine geldi. Boynundan tuttuğu gibi içine sokarcasına sarıldı.

"Beni aşktan öldürmeye mi çalışıyorsun kadın!"

"Hı hı..."

"Ne zaman karar vermiştin bu isimlere..." Merve başını kaldırıp kocasına baktı. Gözleri ne güzel bu adamın demekten kendini alamadı. Tekrar sığındı kendini en güvende hissettiği kollara... Bu sorunun cevabını daha uygun bir zamanda anlatmaya karar verdi.

"Konuşuruz kocam, hadi evimize gidelim." Ali Buğra hastanede vermediği tepkileri eve gelince vermeye başlamıştı. İlk önce babaannesini arayıp, ikizlerin erkek olduğunu söyledi. Sonra babasını, halasını Cihat'ı, Cenkay'ı derken ne kadar gururla söylediğini fark etti. Erkek babası olmak böyle demek ki diye düşünüp, gülümsedi.

Merve kocası için sevinirken kendi ailesine söyleyemediği için buruktu. Ecem ve Buket'le konuşmuştu. Annesine de söylemek istiyordu ama birilerinin duymasından korkuyordu. Annesi düğünden sonra hamile olduğunu söylemişti. Ancak cinsiyet belli olacak kadar olmadığını herkes tahmin ederdi.

O gün ve diğer günler çok hızlı geçti. Merve çoğul gebeliğin zorluğundan altı aylıkken işten ayrılmak zorunda kaldı. Ali Buğra'nın işten ayrılması için serzenişlerine hak vermeye başladığı anda istifa dilekçesini bankaya verdi. Bu süreçte iç mimarın yardımlarıyla evlerini de düzenlediler.

Şuan sekiz aylık yürüyen dünya şeklinde bir Merve vardı. Aslında çok kilo almamıştı. İkizler babaları gibi uzun boylu olacaklardı. Bu yüzden karnı iki basket topu yutmuş gibiydi. Evlerindeki her şey yeni alındığından sadece kıyafetleri ve özel eşyaları taşınacaktı. Ali Buğra, Merve'nin istememesine rağmen Mehir olarak imama söylediği gibi evi karısının üzerine yapmış, çalıştığı bankada Merve ATALAY adına yeni bir hesap açtırarak bir milyon lira yatırmıştı.

Fatma Hanım işten ayrıldığından beri gelinin yanındaydı ve çok yardımcı olamasa da manevi olarak yanında olmak istemişti. Merve, evliliğinin başlarında evi her hafta temizlemeye gelen var geri kalan işleri de ben yapıyorum zaten diye yatılı çalışan istememişti. Ancak şuan bulaşık makinesini bile boşaltacak durumda değildi. Bu yüzden babaannenin çalışacak bayanı da yanında getirmesine sessiz kaldı. Herkese güvenemeyiz doğumunda Sakine'de gelir el birliğiyle bakarız kızım diye desteğini gösterdi.

Ali Buğra işe gidiyor ama aklı hep karısında olarak nasıl çalıştığını bilmiyordu. Birde normalde yedi sekiz aylıktan sonra cinsel ilişki yasaklanırken onlarda altı aylıkta yasaklanmıştı. Öyle özlemişti ki karısını öpüp, koklamakla yetinmek öldürüyordu.

Resmen askerlerin şafak sayması gibi oda bebeklerin doğumu ve kırklarının çıkacağı günü hesaplayıp, her gün iş yerinde çizik atıyordu. Merve görse kesin ne edepsiz adamsın sen ya diye kızacağını kızdıkça utanacağını düşündükçe içi coşuyordu. Halâ oğullarına Ali adını ne zaman koymayı düşündüğünü söylememişti. Cinsiyetleri öğrendikten sonra ki günlerde birkaç defa tekrar sormuştu. Karısının geçiştirdiğini fark ettiğinde üstüne gitmemeye karar verdi.

YÜREĞİME KAN DAMLAR Güzel Seven Kadınlar Serisi 1 (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin