*22

9 1 0
                                    


Ik ben nu met een meisje aan het praten die zich Alli noemt. Ze is jonger dan ik. Dat wist ik. Aluwel ik het niet eerder zal zeggen. Ik vertelde haar over vanalles van mezelf. Dat ik soms zing en gitaar en viool speel. Alli vertelde me dat ook Cody zingt, en gitaar speelt. Wat ik best grappig vind. Hij, zwemmer, kan zingen. En Alli vertelde me ook, dat hij het zingen aardig goed kan.
We werden uit ons gesprek gezoefd door de akkoorden van een gitaar. Die herken ik uit duizenden. Ik zoek naar de Gitaar, en ik vind cody achter de gitaar.
"Hij kan dus echt gitaar spelen?' Mompel ik in mezelf. En ik hoor Alli grinniken. Hij begint een liedje te zingen die ikzelf helemaal niet ken. Een zelf geschreven liedje denk ik... Het zijn verschillende, en 1 keer komt een vrolijk liedje voorbij die iedereen mee kan zingen. OMG, dit is zo eng. Ik luister goed naar de tekst van het liedje.

Every minute, every second, every hour of the day
Iyiyi
Every hour of the day
Iyiyi
Everytime that I'm away
Iyiyi
Missing You

Every moment that is stolen, it can never be replaced
Iyiyi
Even if it's for a day
Iyiyi
I'm a text you up to say
Iyiyi
Missing you

Oh baby whenever I'm gone, I'm wishing I was back home
I can feel your heart when we're apart
Girl I'm on my way, trust every word I say
I can't wait to see your face
And when I said goodbye, I saw the tears in your eyes as you started to cry
I took your hand, and promised I'll be right back
Girl I'm coming right back to see you smile

So girl, what I gotta do to make you see
I mean what I say to you
I'll send you a picture, let you know I miss ya
Girls send me a kiss, I cant wait to see ya



En zo haakt hij het liedje af. Ik klapte, waarop iedereen volgde. En Cody glimlachte trots. Hij keek richting mij en glimlachte naar me waarop ik terug glimlach. Alli liep naar Cody en pakte zijn Gitaar af.
'Iemand hier, kan ook heel goed zingen en gitaar spelen.' Roept Alli trots, net alsof het zijzelf is.
'Haar naam, staar in het teken van zang. Chanea.' Roept ze, en mijn naam spreekt ze zwoel uit. En ik grinnik.
'Nou kom, speel dan wat?'' Roept Jordan. En ik schud mijn hoofd. Fijn. Nu weet iedereen ook weer wie ik ben. Ik word helemaal rood.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu