'IK GAA!' Roep ik door het huis naar mijn tweelingzus, die nog steeds ziek in bed ligt. Vanavond ga ik feesten, op Jessica's feest blijkbaar. Toen Cody dat vertelde had ik ineens minder zin om naar het feest te gaan. Ik loop tussen Cody en Jordan in. Jordan die, zoals gewoonlijk, zijn pet op heeft zet zijn pet op mijn hoofd. Ik kijk hem raar aan.
'Hij staat beter bij jouw outfit.' Grinnikt hij dan. Ik knik lachend. Hij weet dat ik New York Yankees petten echt Awesome vind. En het klopt ook wat hij zegt. Ik heb een Rood met witte tanktop aan, met eronder een Short en rode Vans. Ik hoor de zware bas al van het feest afkomen. En algauw staan we voor een Vrij groot huis. Oké, ik dacht dat dít meestal in Amerika en Films gebeurden.Ik loop naar binnen en ga met Jordan drinken halen. Als we teruglopen zit Cody al met de andere vrienden. Ik ken Lauren al vaag van eerder. Ze lijkt me een cool meisje. Niet zo slutty. Want zij heeft gewoon donker-achtig blond haar, gebonden in een perfect strakke staart. En niet los. Ikzelf heb blonde haren in de zomer en bruine haren in de winter, naja heel donkerblond. Ik zie ook Alli maar ik besluit naast Lauren te gaan zitten.
'Hé' Begroet ik haar. En ze begroet me even vrolijk terug.
'Jij bent dat nieuwe meisje' Grijnst ze. Ik knik. Ik word hier heel de tijd "Dat nieuwe meisje genoemt" Akward.
'Hoe oud ben jij?' Vraag ik.
'13.' Bloost ze. Ik knik. Waarschijnlijk mag ze niet op dit feest komen of zoiets omdat ze 13 is van haar ouders. De feesten zijn echt waar niet heftig ofzo. Dus ik snap dat niet van haar ouders maar oke!. Haar probleem.
'DUDE NEE.' Gil ik als Jordan naar me toe komt gelopen met een water pistool. Lauren ligt in een deuk. Terwijl ik op wil staan en weg wil rennen. Maar dan bedenk ik me iets beters.
'WACHT. Nee. Nee. Ik draag jouw pet. Jouw pet. ' Herhaal ik lachend. En wijs naar de pet op met hoofd. Hij laat het waterpistool zakken en haalt zijn schouders dan op. Hij kijkt sip en kijkt dan naar Lauren. Hij steekt zijn hand naar haar uit.
'Jordan.' Grijnst hij.
'Lauren.' Glimlacht ze naar hem. Ze kijken elkaar nog eventjes aan en beginnen een gesprek. Ik kijk de tuin rond. Iedereen zit rond het zwembad ,die licht geeft, op een ligstoel. Het is nog stil. Aluwel, iedereen praat hard en er word flink geroepen. Er komen steeds meer mensen. Ik kijk naar het volgende groepje dat binnenkomt. Het is een jongens groepje. Gevolgd door een meisjes groepje. De blondies. Ik zie Lauren haar wenkbrauwen omhoog slaan. En ze een afkeurende blik keuren.'Stomme sletjes.' Mompelt ze dan. Jordan knikt.
'Huppeltrutjes.' Momelpt hij er achteraan. Ze kijken naar elkaar en beginnen te lachen. Ze geven elkaar een vuist.
Ik zie een jongen van de jongens groepje op me afkomen. Hij is ook blond. Zou hij ook zijn haar hebben geverfd? Ik kijk dan goed. Nee. Hij is gewoon zo witblond van zichzelf. David. Dat is zijn naam.
'Hey, surf meisje.' Grijnst hij naar mij, flirterig. Ik weet niks van liefde enz., maar hier weet ik genoeg van.
' He, Loser.' Grijns ik. Hij haalt zijn wenkbrauwen op. En ik zie gewoon dat hij echt niet tegen zijn verlies kan ik grijns en loop weg.
'Waar ga je naartoe?' Vraagt hij.
'Naar de wc, wil je mee of?' Vraag ik serieus.
Hij kijkt mij lacherig aan. 'Misschien.' En hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik draai me om en loop weg. Ik wil helemaal niet naar de WC, ik zoek Lauren en Jordan. Ik kijk in de voortuin, nee. Binnen, nee. Bij de drinktafel, nee. In de achtertuin.. JA! Ze zitten naast elkaar op een schommelbank. Ahw. Zullen ze... Ik zie hoe Jordan opgewonden een verhaal verteld. Ik lach. Dit komt me vaag bekent voor van Kevin en Gishlain. Maar Jordan praat altijd zo vrolijk als het tegenover zijn meiden vrienden is. Ik en nu dus ook Lauren. Ik grinnik om mijn eigen gedachte.'BOEH!' Roept iemand hard in mijn oor, en hij- want ik voel het aan de sterke handen en de hardhandigheid.- pakt me bij mijn schouders. IK gil heel hard. Jordan en Lauren draaien zich om. En iedereen kijkt ons aan. Ik bloos en draai me om. Ik kijk recht in het lacherige gezicht van David. Hij lacht zich kapot. En ik voel hoe minder mensen ons aankijken.
'Gemenerik!' Roep ik naar hem lachend. Maar schiet dan toch in de lach.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...