Ik zit nu met een overvolle buik aan tafel aan het uitbuiken.
'Zullen we naar mijn kamer gaan?' Vraagt Cody aan mij. Ik knikt en loop achter hem aan naar zijn kamer. Hij ploft op zijn bed neer en ik plof naast hem."Ik zit zoo vol.' Zucht hij zielig. Ik kijk hem medelevend aan.
'Och arme jongen.' Zeg ik met mijn poeslieve baby stemmetje. Hij kijkt mij met kraal oogjes aan.
'Mag ik nu een kusje.' Vraagt hij schattig. Ik schrik wakker uit zijn helder blauwe oogjes. Ik doe alsof ik denk.
'Hmm, vooruit.' En ik kus hem, maar al snel neemt hij de zoen over. Hij strijkt zachtjes over mijn lip, en ik open mijn mond. Onze lippen spelen zo een heel liefdes spel. Ik laat hem voorzichtig los en kijk hem glimlachend aan.
'You're a Great kisser.' Grijns ik.
'Heck yeah.' Zegt Cody hard. Ik lach om zijn arrogantie.
'Okee, mister Arroo.' Zeg ik en ik pak het Cadeautje dat ik voor hem had gekocht.
'Omdat ik morgen er waarschijnlijk niet ben.' Zeg ik en ik hou het voor zijn neus.
'Voor jou.' Zeg ik lief. Hij kijkt mij lief aan.
'Maar dat hoeft niet, jij die gelukkig is is allang genoeg. Ben je gelukkig?' Vraagt hij aan mij. Ik knik. Zeker, vooral nu ik Cody heb.
'Maak open! Ik kan het niet inruilen dus je moet het wel openmaken. ' Zeg ik eigenwijs. Hij knikt en scheurt het open. Hij haalt een kettinkje eruit. Het is een klein ijzertje En er staat op Chantea, met sier lettertjes.
'Dankjewel schatje' Zegt hij en hij kust me.
'In dat geval..' Grijnst hij terwijl hij het kettinkje makkelijk omdoet. En trots zichzelf bekijkt. 'Heb ik ook iets voor jou. Grijnst hij. Hij doet zijn la open en haalt er een klein pakje uit. Ik kijk hem lief aan.
'Maar, ik heb al bij jou gegeten. Dat is al meer dan genoeg' Zeg ik en houd mijn handen op mijn rug. Hij glimlacht.
'Maar ik kan het niet inruilen.' Zegt hij op precies dezelfde stemmetje als ik deed. Ik houd nog steeds mijn handen op mijn rug. Cody trekt me tegen zich aan. En kust me lief. En ik sla zonder dat ik het weet mijn armen om zijn middel terwijl hij het pakje in mijn handen propt. Hij laat me snel los zodat ik het vast moet blijven houden.
'Oneerlijk!' Zeg ik dan. Hij steekt zijn tong naar mij uit.
'Moet je maar niet zo flauw doen, maak open.' Zegt hij helemaal enthousiast. Ik lach om zijn enthousiasme en maakt het pakje open.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanficChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...