"MAAR DAN KAN IK NIET BIJ ZIJN FUCKING 17de VERJAARDAG ZIJN!" Roep ik naar mijn moeder.
Ze kijkt me nu woedend aan. "ZO'N TOON SLA JE NIET TEGEN JE MOEDER, EN IK ACCEPTEER AL ZEKER NIET JOU TAALGEBRUIK DAMETJE." Riep ze tegen mij.
"EN OOK NIET TEGEN JE DOCHTER.' Roep ik terug. Ik ren naar buiten. Nee, ik ga niet mee. Ik ga niet mee naar fucking Engeland. Ik ben boos- nee woedend, op mijn moeder.
Ik ren naar de skatebaan en ga daar op een bankje zitten. Kijkend naar wat kinderen die aan het skaten zijn. Ik voel me langzaam iets rustiger worden maar die woede die blijft. Ik zucht en kijk naar mijn handen. Ik had al van iedereen afscheid genomen. Zo ook van Cody... Ik voel me gebroken.
'Chan? Moet jij niet naar Engeland?' Vraagt de stem van Kevin. Ik kijk naar boven. In het gezicht van Kevin. Hij komt naast me zitten met zijn skateboard in zijn handen. "Engeland is echt te gek.' Zucht hij dan. Ik kijk hem vragend aan.
"Ik woonde daar.' Verklaard hij. Ik had het kunnen weten aan zijn "Bekakte accent" Maar die is al vervaagt. En kon je alleen horen als je heeel goed luisterde. 'London, toch?" Vraagt hij en ik knik. "Met kerst is het geweldig. Nu dus. Alleen als ik jou was moet je maar weer snel wennen aan Nederland.' Mompelt hij. "Het weer. Bedoel ik voornamelijk. " Zegt hij snel. Ik knik."Ga nou maar. En laat je zus niet alleen gaan.' Verklaard hij dit gesprek.
"Zij wilt dit ook niet.' Zucht hij. "ik ook niet.' zucht hij meer in zichzelf dan tegen mij omdat het eigenlijk bijna onverstaanbaar is.
"Ze zijn toch al op het vliegveld." Zeg ik. Kevin knikt.
"Dan zet ik je daar toch af?' En hij wijst naar zijn BMX. Ik lach. En mijn ogen worden groot.
"Grapjas!' Maar hij schud zijn hoofd en trek me van het bankje af.
"Ga op deze Staven staan." Zegt hij en hij wijst naar de 2 oranje felgekleurde staven. Ik knik en pak me beet aan zijn beide schouders zodat ik op zijn fiets sta.
'Okee, let's go.' Zegt hij en hij fietst keihard. Als we eindelijk in de drukke stad zijn. Met zijn vrij snelle en brutale fiets gedrag - Wat ik trouwens helemaal awesome vind.- Komen we eindelijk aan. En ik had gelijk ik zie mijn zus roekeloos staan met haar mobiel in mijn hand, die ze laat vallen als ze mij en Kevin zien.
"KEVIN, O Mijn God IK HOU ZOO VEEL VAN JOU!" Gilt ze en ze springt hem zowat omver. Hij lacht en legt zijn hoofd in haar nek. Hij huilt ik zie het gewoon. Ik draai me om. Was Cody maar hier. En net op dat moment zie ik een blond harige jongen recht voor mij staan. Cody.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...