*50

6 0 0
                                    

'Je bent de liefste jongen die ook tegen ben gekomen.' Mompel ik. 

Terwijl ik met Cody's vingers speel. We zitten nog steeds tegen de boom, kijkend naar de sterren hemel. Waarschijnlijk is het al iets van half 1 middernacht. Maar dat maakt ons helemaal niks uit. We zitten fijn.

'En jij het liefste meisje.' Zegt hij. Terwijl hij onze handen bekijkt. Ik voel hoe mijn ogen half dicht vallen.

'Kom we gaan naar bed.' Zegt hij, en hij maakt me acuut wakker. Ik knik en laat me omhoog trekken door Cody.

'Dankje.' Glimlach ik lief. Hij Glimlacht terug. En we lopen naar zijn slaap kamer. Die ik dus nog niet had gezien. Zijn kamer staat beneden. Hij heeft een vrij grote slaapkamer en er staan 2 grote ramen in de muur. Er hangt een Vlag. En een akoestische gitaar hangt aan de muur. Voor de rest staat er niks bijzonders meer, een bed een bureau en een grote kast. En veel rotzooi.

Ik grinnik, een echte jongens kamer.

'Dit is dus mijn kamer.'  Hij laat mij naar binnen lopen en ik ga op zijn bed zitten. Hij komt naast me zitten. 'Uh.' Mompelt hij ongemakkelijk.

'We zijn zeg maar vergeten het matras neer te leggen en ik moet nu even naar boven naar mijn moeders kamer.' Mompelt hij beschaamt.

'O, hoeft niet! Anders moet je je moeder wakker maken!' Bloos ik. Hij grinnikt.

'Waar moet je anders slapen?' Grijnst hij.
' Op de bank?' Vraag ik. Hij schud zijn hoofd.

'Ik laat een meisje niet op de bank slapen, je mag wel in mijn bed slapen ofzo.' Zegt hij bevestigend. Ik knik.

'Is goed, als jij er maar ook slaapt.' Grinnik ik. Hij knikt. Dit hadden we toch al wel eens gedaan.

'Moet je een T-shirt en slaapbroek hebben?' Vraagt hij lief. 'Of je wilt naakt slapen. Maar ik denk..-' ' Geef maar wat!' Zeg ik snel. Lachend. 

Hij loopt lachend naar zijn kast. Haalt er een T-shirt van hem uit en een trainingsbroek. Ik knik dankjewel.

'Omdraaien!' Waarschuw ik hem. Hij trekt een pruillipje maar draait zich toch om. Net als ik. We staan met de ruggen naar elkaar om te kleden. Ik doe snel de t-shirt aan en mijn bh laat ik gewoon aan. De T-shirt zelf komt al een stuk onder mijn kont, net boven mijn knieën, dus die broek lijkt me overbodig.

'Ben je klaar?' Vraagt Cody langzaam.

' Ja.' En ik draai me gelijk om. Cody is ook klaar en gaat in zijn bed liggen. Hij slaat de deken open en ik kom erbij liggen. Cody valt snel in slaap.

'Dankje.' Fluister ik. Ik geef hem een kusje op zijn wang en val dan zelf ook in slaap.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu