Deze avond was... Onbeschrijfelijk. Ik heb heel veel gedanst. Met iedereen. En ik dans nu met Cody. Het feest is bijna afgelopen en moeheid slaat ook langzaam toe. Jordan is heel de avond aan het dansen en gaf zo ook een optreden deze avond op het podium. Alle meisjes geven heel de tijd aandacht aan hem, wat hij natuurlijk maar al te graag krijgt... Cody draait me een rondje en laat me vallen en vangt me weer op. Hij kijkt mij grijnzend aan en ik glimlach terug met blosjes op mijn wangen. Ik sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Een grote glimlach siert op mijn gezicht die er voorlopig niet af zal gaan. Ik heb alles wat ik wil. Gelukkiger dan nu kan ik niet worden... Toch? Ik zucht heel zachtjes en het er word gemeld dat het feest over 10 minuutjes afgelopen is. Cody pakt met zijn wijsvinger en duim mijn kin vast en tilt mijn hoofd op. Ik word gedwongen om hem aan te kijken. Zijn blauw groene ogen staan bezorgd. Ik kijk hem vragend aan.
"wat is er?" Vraagt Cody. Ik schud mijn hoofd.
"Niks? " Zeg ik overtuigend mogelijk. Cody schud nu zijn hoofd en zucht.
"Australië..." Zeg ik zo zachtjes mogelijk. "Wanneer ga je terug?" Vraag ik. Cody zijn ogen gaan gelijk naar de grond.
"Te snel..." Zegt hij zachtjes. Ik voel een steek in mijn hart. Alsof hij me nu al aan het verlaten is.
"En wat is Te Snel?" Vraag ik nog steeds op die zachte toon.
"Morgen." Zucht hij. Morgen. Het is nu 12 uur. Dus dan bedoeld hij nog 2 keer slapen...
"Dat is... Snel." Zeg ik met een klein stemmetje. Cody slaat zijn armen om me heen. En knuffelt me waardoor ik helemaal warm word van binnen.
"Kom we gaan." Zegt Cody en trekt me mee de limousine in. Ik kijk nog steeds met grote ogen om me heen.
"Je kan volgensmij door heel deze auto een koprol doen." Lach ik. En Cody lacht ook.
"Tjaa. Dan zou je dat toch echt moeten proberen. " Zegt Cody grijnzend. Ik knik lachend. Forever young.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...