Ik word langzaam wakker en lig nog half bewusteloos na te dutten.
"Wakker worden." Fluister Cody in mijn oor. Ik hou mijn ogen expres dicht. Niet veel later voel ik een kusje op mijn mond. Ik grijns als hij terug wilt trekken en zoen hem terug. Ik giechel als hij mij zachtjes weg duwt.
"Jij valsspeler!" Zegt hij. Ik lach.
"In welk spel?" Vraag ik uitdagend. Cody moet even denken.
"In het liefdespel. " Zegt hij zwoel. Ik lach en wil uit bed stappen. Cody trekt me terug en ik val gelijk naast hem.
"Blijf nog eventjes liggen. Ik ben zo moe." Zucht hij zielig. Ik grinnik en knijp in zijn wangetjes.
"Nwoawhh. Maar schatje toch. " Vertroetel ik hem. Cody lacht en knijpt in mij wang.
'AUW!" roep ik uit. Cody lacht.
"Kusje erop?" Vraagt hij liefjes. Ik schud mijn hoofd.
"Jij krijgt geen kusjes meer." Zeg ik en ik wil uit bed stappen en word er weer terug ingetrokken. Ik lach en beland dit keer op hem.
"Ééntje." Vraagt hij. ik lach en schud mijn hoofd "Blijf dan nog even liggen?" Vraagt hij liefjes. Ik knik en nestel me tegen hem aan.
"Gister was leuk." Zeg ik dan. "Alleen ik stond voor 950 man voorschut." Zeg ik. Cody schud zijn hoofd.
"Je was geweldig! " Zegt hij vrolijk en hij kijkt me in mijn ogen aan.
" Ik hou van je." Mompel ik zachtjes gehypnotiseerd in zijn blauw groene ogen.
"Ik ook van jou.' Zegt hij en ik kus hem. Dan voel ik de lippen van Cody die tegen de mijne aangeplakt zitten omhoog krullen.
"1-1. " Zegt hij dan. Ik lach en geef ga door met kussen. Cody strijkt met zijn tong over mijn lippen en ik open mijn mond.
"BREAKFAST!" Hoor ik Gishlain roepen en we stoppen de zoen. Ik laat me uit bed trekken door Cody. Ik sta op en we lopen naar beneden.
"Morningg." Zeg ik gelijk tegen iedereen.
"Goedmorning." Zeggen Lauren en Jordan tegelijkertijd. Cody was weer bij mij gaan liggen en Lauren bij Jordan.
"Lekker bij elkaar geslapen?" Vraag ik. Dit was dat ze voor het eerst bij elkaar sliepen. Ze knikten allebei.
"Morgen alweer 15." Zegt Kevin. Ik knik.
"Man, ik voel me echt een kleuter met mijn 13 jarige leeftijd." Zegt Lauren sip. Ik lach.
"Ach joh. over een paar jaar ben je blij dat je de jongste bent." Lach ik.
Ze knikt en eet haar toast op.
"Wat doe je morgen op je feest aan? " Vraagt Lauren. Ik haal mijn schouders op. Gishlain komt de keuken binnenlopen.
"Goodmorning!" Roept ze vrolijk. En geeft kevin een kus.
"Goodmorning." Zeggen we allemaal 1 voor 1. Ik begrijp wel dat ze zo vrolijk is. Dat is ze altijd 1 dag voor haar verjaardag. Maar nu is er nog meer.
"Robbert is in China!" Zegt ze voordat ik nog maar iets kan vragen.
"Yeah." Juig ik. Iedereen lacht.
"Maar anyways. Wij gaan vanmiddag naar de stad. " Zegt Lauren weer op mij gericht. Ik knik. Waar hadden we het ook alweer over? Fuck. Over die jurk.
We lopen in en uit veel winkels maar zonder resultaat. Nog steeds geen jurk die mij staat of past. integendeel tot Lauren die al alles heeft. Lauren is helemaal opgewonden over de sneeuw. Ofcourse. Dit is voor haar dat ze voor het eerst sneeuw ziet.
"Weetje, Jordan had me beloofd dat als we in de sneeuw zaten een ijsje gingen eten om te kijken hoe dat is. " Zegt ze droog. Ik lach.
"En weet je... Hij heeft zijn belofte nog niet waargemaakt." Zegt ze teleurgesteld. Ik lach weer.
"Ohnee, volgens mij houd hij niet meer van je." Zeg ik sarcastisch. Lauren lacht maar kijkt dat weer serieus...
"Wat nou al-" "NEE GEK! Hij houd van je!" Zeg ik voordat ze de zinnen nog maar kan uitspreken. En ze laat zich alweer afleiden door een winkel.
"Nee. Daar ga ik niet heen." Zeg ik droog. Het is een duur uitziende winkel met marmer vloer. En alles glimt.
"Laten we in deze winkel gaan." Zeg ik en ik wijs naar een winkel waar niet veel mensen komen omdat het eigenlijk net uit het zicht is. Lauren haalt haar schouders op en we lopen het winkeltje binnen. Een vrouw komt op ons afgelopen.
"hallo." Begroet ze ons. Ik glimlach vriendelijk en begroet haar terug.
"Zoeken jullie iets? Of komen jullie gewoon kijken." Vraagt ze vriendelijk. Ik wil mijn mond open doen maar dat doet Lauren al.
"We zoeken een jurkje voor de verjaardag van deze meid morgen." Zegt Lauren.
De mevrouw glimlacht en kijkt naar mij.
"En wat vind je zoal leuk?" Vraagt ze. Ik denk even na.
"Iets magisch, maar ook wel weer van deze tijd. En niet te lang." Zeg ik. De mevrouw knikt en ze wenkt ons dat we mee moeten lopen. We lopen naar helemaal de achter kant van het winkeltje en ze haalt er een blauw jurkje uit. hij heeft mooie bandjes en hij loopt tot je knieën.
"Deze, alleen je moet wel uitkijken hij schijnt heel snel door." waarschuwt ze. Ik knik en loop een pashokje in. Ik kleed me snel om en kijk in de spiegel die in het kleedhokje is. Ik bekijk het maar dan valt mijn oog op de rug. Die helemaal bloot is. Ik loop het pashokje uit en kijk naar Lauren. Maar die schut even later ook haar hoofd. Ik pas nog 2 jurkjes. Ondertussen praten we heel veel.
"Ach meid. Je lijkt veel over een vriendin van mijn zoon. Hij heeft het wel eens over haar. Ze komt uit Australië." Legt ze uit.
"Maar mevrouw. Bent u de moeder van Booy?" Vraag ik. En precies op dat moment komt Booy de winkel ingelopen.
"He mam. Ik kom helpen." Zegt hij en hij ziet dan mij.
"CHANN!" Zegt hij vrolijk en omhelst me. Ik lach en geef hem 1 kus op zijn wang.
"Morgen ben je 15! Net als ik!" Zegt hij vrolijk en hij ziet dan Lauren.
"Ik ben Lauren. "Zegt ze en ze steekt haar hand uit. Die Booy aanneemt.
"Ik ben Booy." Stelt hij zich voor, en glimlacht.
"Mam! Ik weet wat Chan wil." Zegt hij dan na alles te bekeken hebben. loopt even weg maar komt even later terug met een super schattig jurkje. Ik ben er gelijk verliefd op. Ik pas hem en stap in het jurkje. Hij is strapless en heeft een licht roze kleurtje. laagjes rok. En een riempje met een strikje Hij past goed bij mijn figuur en ik loop trots het pashokje uit.
"DAT IS ZO AWESOME!" Zegt Lauren gelijk ik lach en even later na Booy en zijn moeder gedag te hebben gezegd de winkel uit. Op naar het warme huisje. het was tenslotte nog maar Januari.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...