*7

13 1 0
                                    


''Wat doe jij hier? Moet je niet naar Jamiel?'' Vraagt ze met een frons op haar voorhoofd.

''Nee, hij is gek.' Vertel ik haar hijgend.

'Haha, Jason. Jíj bent gek mijn liefste, je mag ook zeggen dat je hem niet leuk vind hoor.'' Grinnikt ze, alsof ik dit allemaal verzonnen heb.

'Ik meen het. Echt waar!' Ik zie dat Abril haar houding veranderd.

'Je meent het.' Zegt ze dan serieus.

'Ja. Hèhè, komt er ook een achter.' Grinnik ik oogrollend.

'Wat doet hij dan?, of nee, wacht kom eerst binnen.' Ze doet de deur uitnodigend naar mij open. 

Ik stap binnen in het huis van Abril en haar moeder. 'Moet je wat te drinken?' Vraagt Abril lief.

'Jus d'fraise. , alsjeblieft.' Glimlach ik naar haar. Dat is gewoon aardbeien siroop maar dan in plaats van met water met jus'd Orange. zo lekker! En we lopen naar Abirl haar, terrasje met uitzicht over de zee. 

Hun achtertuin is de zee eigenlijk. Ik voel hoe een aangename zee windje door mijn haar Blaast. Wat hou ik van Frankrijk..

''Wat is er nou gebeurt?'' Vraagt Abril ineens.
Ík vertelde alles aan haar. En ze geloofde me gelijk. Gelukkig. want ik weet zeker. Mijn Zus zou mij niet Geloven.

''En hoe gaat het met jou en Anth?'' Vroeg ik dan grijzend.
Abril begon ongemakkelijk te kijken. En ik zag tranen in haar ogen.

'Lieverd wat is er?'' Vraag ik bezorgt. En ik sla een arm om haar heen. Om haar gerust te stellen. Ik wacht maar even met vragen.

'Wil je anders wat te drinken?' Vraag ik dan. En ik loop zonder antwoord op mijn vraag naar Abrils keuken. En pak een glaasje, die ik vul met water. En geef die aan haar. Ik wacht geduldig op haar.
''Wil je het nog vertellen?' Vraag ik, en ze knikt.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu