*30

8 0 0
                                    


"OMG, wat doe je?'' Lach ik als ik Cody met een emmer water zie lopen. Hij houd een vinger voor zijn mond dat ik moet zwijgen. Ik knik en moet mijn lach inhouden als ik zijn blik volg naar Kevin. Kevin ligt al 2 uur te slapen op het strand. Hij ligt heel lief met zijn mond open. 

Cody gooit het koude water op Kevin en hij schrikt wakker. Cody staat even te grijnzen, maar als snel vlucht.

'JIJ VUILE SIMPSON!'' Gilt hij hysterisch en rent achter Cody aan. Ze stoeien en ik kan alleen maar lachend toekijken. 

Er loopt een groepje meisjes aan. Ik hoor dat ze allemaal fluisteren. Ik hoor dingen zoals; "Opschepster" "Slet" & " Lelijke Brunette." Serieus? Ik haal mijn wenkbrauw op, en kijk gewoon weer naar de Jongens. Tot dat ze allemaal beginnen te lachen. Ze lachen me uit. Ik weet het gewoon. Omdat ik een brunette ben, en ik ben lelijk. Ik ben ook niet zo heel slank als hun. De twee meisjes die de meeste aandacht eisen kijken mij vies aan alsof ik een stuk oud vuil ben.

"Hoe oud ben je? Twaalf?'' Lacht de één. En heel het groepje lacht me uit.

'Nee, veertien.' Zeg ik gewoon, emotieloos.

'Doe er dan wat aan.' Kiert dan weer die andere.

'En er zoals jullie erbij lopen? Nee dankjewel, ik wil niet wanhopig overkomen.. Maar toch bedankt voor je tip.'' Zeg ik dan en ik kijk weer voor mij uit. "Jessica!' Roept Jordan zuchtend. die aan komt lopen.
'Laat haar met rust,' Rolt hij met zijn ogen.

'Hou je mond DWERG.' Roept de ander dreigend.

'Jij ook, Tinkerbell.' Zegt hij vuil.

'Cody!' Roept Jessica blij naar Cody en ze glimlacht naar hem.
'Hoi Jessica..' Glimlacht hij vriendelijk. Niet wetend hoe vuil ze net naar mij deed. Laat ook maar.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu