1 week verder.
"HAAL ME ERUIT" Roep ik hun - de blonde bitches - nog na. Ik laat me neerzakken op de wc-bril. Dit is al de tweede keer. Ik zucht en vraag me af of dit ooit gaat stoppen. Maar nee, alleen maar omdat ik bevriend ben met Booy noemen ze me Lesbi, en word ik continu voorschut gezet voor alles en iedereen op school. Je kan het pesten noemen... Maar ik trek er me niet veel van aan. Oke, misschien een beetje. Ach what ever, ik kan er niet meer tegen.
Cody's verjaardag ben ik mis gelopen - Cody zei dat hij het niet erg vond en me snel op kwam zoeken... Maar ik vind het wel erg. Ik wil gewoon graag bij mijn eigen vriendje zijn, da's toch niet zo raar? - En ik word continu gepest op school. Tegen Cody wil ik het gewoon niet zeggen omdat hij super vrolijk is en ik niet de gene wil zijn die het verpest. Mijn moeder is geen optie en mijn zus, tja, mijn zus... Ik heb geen idee waar zij de laatste tijd zich uithangt. Ach ja. Ik moet gewoon sterk zijn...
Ik duw nog een keer hard aan de deur maar er gebeurt werkelijk niks ze hebben er iets voor gezet... Ik laat me op de wc bril weer terug zakken.. Ik pak mijn iPod en doe mijn oortjes in. Ik zet Cody op en het voelt heerlijk om weer eens zijn stem te horen. Ik sluit mijn ogen en ga volledig in op de tekst van Not Just You.
Het klinkt opzicht nog best wel een beetje naar ons verhaal, op dat uit elkaar gaan na dan. Maar alsnog, ik ben verhuist en niet bij hem gebleven. Enkel omdat dat gewoon geen optie was voor mijn moeder.
Onopgemerkt stromen er tranen langs mijn wangen. En voor ik het weet zit ik snikkend in een gore school WC. Ik hoor dat de laatste bel gaat en nu moet er gewoon een conciërge komen zo niet heb ik een groot probleem. Maar ik wil niet in de problemen zitten dus word het dan maar kruipen... Ik verafschuw het nu al. Ik ben nu dun gelukkig. Maar helaas ook lang en onhandig... Ik zucht en veeg mijn tranen weg. Ik raap alle moed bij elkaar en kruip onder de wc-deur door. Ik kruip en voel mijn handen plakken ik trek een vies gezicht en kom vlekkeloos - naja zolang je het vlekkeloos kan noemen- eronder uit... Gelukkig... Ik kijk wat ze hadden gedaan bij de wc deuren. Ik zie niks... Kauwgom tussen het slot gat... Ik hoor iemand luid lachen en herken gelijk de lach van Roseanne. Shit ik heb gewoon 2 lesuren niet meegedaan...
'Spijbelen op de wc... En klauteren over de vloer. Wat ben je een hond? " Lacht ze en ze loopt langs me als of ik vuil ben. Ik laat mijn rood hoofd naar beneden hangen en loop naar huis.. Op weg naar mijn moeder die boos op mij word. Maar ik heb tenminste een excuus... Net als ik binnen wil lopen in het huis krijg ik een sms 'je die ik eerst open.
'Owee, als ik nog maar merk dat je iets door hebt verteld over vanmiddag word alles alleen maar erger. :)
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...