Ik hoor een autodeur dichtgaan en naaldhakken de stoep oplopen. Mijn moeder is er... Cody die gebleven was omdat hij gewoonweg bij mij wou blijven en mijn moeder heus niet zo er was. Denkt hij... Maar ik kan die discussie gewoon niet winnen. Ookal ben ik zo eigenwijs, Cody net zo erg. Wat blijkbaar soms niet zo handig samen gaat, en hevige lachbuien kan opleveren. Je zou eerder denken dat je dan ruzies zal maken. Maar ik kan gewoonweg geen ruzies maken met Cody. Ik bedoel,, dan kijkt hij je met die zielige schattige oogjes aan en wíl je hem het liefst gewoon helemaal plat knuffelen. Maar ook weer niet wat dan kan ik hem niet meer knuffelen. Je zult merken aan mijn gedachtes dat ik liever niet aan mijn moeder wil denken. Dat is ook zo... Ik ben zo nerveus. De deur gaat open. Mijn moeder had haar sleutel dus nog...
"Schatjees!" Roept ze vrolijk.
"Dus, hoe was je zakenreis van 2 maanden?' Vraag ik bot. Cody slaat zijn arm om me heen en wrijft over mijn schouders om me te kalmeren.
"Hoi.' Zegt mijn zus droog en ze pakt een glas drinken.
'Ik weet dat jullie nu boos op me zijn. Maar hé ik heb Louis Vuitton tasjes! Voor jullie!!" Kirt ze vrolijk. Mijn zus kijkt met pretoogjes.
'Waar?' Vraagt mijn zus een tikkeltje hebberig.
"In de tas in de gang." Zegt mijn Moeder. En mijn zus rent naar de gang. Ik hoor een gil en ik lach om mijn zus.
"CHANN JE MÓET DIT GEWOON ZIEN!" Gilt ze harder dan nodig was. Ik ren naar de gang en tref daar een over blije Gishlain op de grond zitten. Ze pakt één tas en geeft die aan mij. Een gewone winkel tas.
"Wauw, wat mooi.' Zeg ik vol sarcasme.
'Sukkel kijk ín de tas.' Zegt Gishlain blij. Ik haal er een Louis Vuitton tas uit. Hij is echt, en echt Chique. Ik bekijk hem goedkeurend. Ik kijk in de tas en zie daar een boekenbon in zitten ter waarde van 50 euro. Ik graai dieper en vind 1 ticket. Naar Engeland... Ik hou het in mijn hand en kijk er met grote ogen naar. Gishlain ziet het, en schud haar hoofd. We rennen tegelijkertijd naar de woonkamer en treffen daar Cody aan. "Ze is drinken halen.' Zegt hij, wijzend naar de keuken. Ze komt de woonkamer inlopen en lacht.
"Vinden jullie het mooi? Robbert heeft het voor jullie gekocht.' Glimlacht ze. Gelijk hoef ik al die spulletjes niet meer.
'ENGELAND?" Gilt mijn zus hysterisch.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...