Ik laat hem los en bloos. Ik glimlach zachtjes naar hem. Hij glimlacht lief terug en legt zijn hooft tegen de mijne.
'Je bent het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien..' Fluistert hij. Ik voel mezelf rood worden. Hij is zo lief. Ik hoor iedereen beginnen te joelen.
'WE WANT MORE' Ik lach. En schud mijn hoofd.
'Ik ga naar huis.' Meld ik dan. Iedereen knikt.
'Ik loop met je mee.' Glimlacht David naar mij. Ik knik, en kijk het groepje rond (Jessica, Cody, Lauren, Jordan, Jake, Kevin & Tinkerbell. ) Tinkerbell geeft me een gemene blik ik haal mijn wenkbrauw op.
'Doei.' Zeg ik en loop dan weg met David naast me. Hij slaat een arm om me heen. Hij trekt me goed tegen zich aan en we lopen in een heerlijke stilte naar huis. Of ik verliefd ben op deze jongen. Ja. Hij is onwijscleuk. Zijn blonde haar weerkaatst in het maanlicht. En ik zie iets zwarts glinsteren in zijn oor. Ik bekijk het. Een mooie oorbel. Ik haatte vroeger jongens met oorbellen. Maar bij hem staat het júist sexy. David merk dat ik naar hem kijk en hij draait zijn hoofd om zodat we elkaar recht in de ogen kijken. Hij geeft me voorzichtig een kusje. Ik zie mijn huis in zicht.
'Ik vond het vanavond heel gezellig.' Glimlach ik naar hem.'Ik ook.' Grijnst hij. Hij pakt mijn hand en kust die. Ik bloos en giechel. Deze jongen is een charmeur.
' Doei.' Zeg ik dan en kijk hem in zijn fel blauwe ogen aan. Zijn ogen staan vrolijk. Maar niet te. Hij kust mijn hele arm. Ik giechel
'Dat kietelt.'"GEEN OPRIT SEX ALSJEBLIEFD!' gilt mijn zus uit het raam.
'Je hoort het.' Zeg ik. Hij grinnikt.
'Wat jammer nou.' En hij trekt een pruillipje. Ik geef hem snel een kusje en loop weg.
'Doei.' Ik sluit de deur achter me. En zie mijn zus vrolijk staan.
'OMG, is dát jou vriendje. Wat is 'ie knaap!' Gilt ze. Ik bekijk haar outfit.'Waar ben jij geweest?' Vraag ik dan. Ze kijkt betrapt.
'Ja, ik was even op een feest geweest zegt ze dan en ze loopt naar boven. Het zal wel. Ik voel ineens hoe de moeheid me weer overneemt ik ga in bed liggen. Ik kan niet slapen. Na een tijdje ingedoezelt te zijn hoor ik ineens de deur dichtvallen. En voor dat ik actie kan ondernemen val ik in een diepe slaap.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...