De laatste 2 dagen in Frankrijk gingen snel. Veel te snel. Ik heb met Jamiel besloten dat we contact houden. Maar ik weet zeker dat het niks word. En Abril is dus met Anth. Heel de school weet het. Eerst keken ze haar raar aan. Maar het waren toch maar 2 dagen. En nu is het Zomervakantie! Great! Not. Ik verhuis helemaal naar Kangoeroe land. Djeez.
Ik sta op het strandje en had afgesproken met Jamiel. Ik voel twee warme armen rond mijn middel slaan. En iemand begint me te zoenen. Ik schrik even. Maar dan merk ik dat het Jamiel is. Hij schuurt ongeduldig met zijn tong over mijn lip. En ik moet wel mijn mond openen. Er is iets anders aan hem. Zijn lichaamsgeur. Die is muffig. En ruikt naar rook. Hij zal toch niet? Jamiel wilt heel heftig doorgaan. Maar ik niet. Ik duw hem weg. ''Stop!'' Roep ik als ik merk dat hij me weer wilt zoenen. Hij kijkt me teleurgesteld aan.
''Waarom niet? Je vind me toch leuk?'' Vraagt hij grijnzend.
''Wat is er met je aan de hand?'' Vraag ik hem fronsend. 'Wat heb je gedaan'' Vraag ik hem. En ik kijk hem dwingend aan.
''Ik heb zo iets goeds genomen, moet je ook proberen.'' En hij overhandigt me een stikkie.
Wow. wacht. Moet ik van hem roken? Ik weet heus wel dat dit geen normale sigaret is maar een jointje.
''Moet ik je helpen.'' Vraagt hij ineens poeslief. Ik kijk hem raar aan. Wat? Is die gozer gek? Hij pakt het stikkie van me af, en steekt het puntje dan aan met zijn aansteker. Hij neemt een flinke hijs. En wilt me zoenen. Ik wil eerst terug deinzen.
Maar Jamiel heeft mijn hoofd vast met zijn handen. Ik voel een walm rook in mijn mond. Ik moet heel erg hoesten. Ik hoest. En ik hoest. En Jamiel? Hij moet heel hard lachen. Ik schaam me dood. Hij doe het voor.
''Je moet het zegmaar niet in slikken ofzo. Je moet zegmaar door je neus en dan weer door je mond. Kijk.'' Ik volgde het voor geen meter? WAT? Hij was niet meer hier op aarde. Ik kijk hem nog raar aan, en ren dan weg van het strandje. Naar Abril. Ik bel hijgend aan bij haar huis.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...