Aangezien Laila mee ging heb ik haar geborsteld, en ziet ze er zo verleidelijk zacht uit, dat haar aaibaarheidsfactor nog erger is gestegen. Ik doe bij haar halsband een rood strikje, omdat dat gewoon heel mooi staat bij zwart. Ik grinnik omdat Laila het allemaal maar goed vind. Ik loop met haar naar Cody's huis.
Een jongetje zit langs de weg te snikken. Wat doet hij nou? Het is kerstavond. Ik loop naar het jongetje toe, en zie aan de zwarte haartjes dat het kleine Jordan is. Ik leg mijn hand op zijn schouder waardoor hij opkijkt.
'Hé, wat is er aan de hand?' Vraag ik gelijk. En ik zie in zijn gezicht een blauwe plek en schrammen. Ik zie dat hij zicht groot houd en ik neem gelijk het kleine lichaampje in omhelzing. Hij huilt alles in een keer uit.
'Ik ben geslagen.' Snikt hij, en hij veegt zijn tranen ruw weg.
'Wie heeft dat gedaan? ' Vraag ik heel erg bezorgt. Wie doet dat nou een klein kind aan!?
'P-pa-pa.' Zegt hij bang, en nog steeds snikkend en huilend. Ik pak zijn handje vast. En Laila trek ik mee.
'Kom we gaan naar Cody, je weet nog die jongen van de vorige keer? ' vraag ik.. Hij knikt vrolijk.'Daar mag je alles vertellen. Waarom op Kerstavond...' Vraag ik mezelf af.
'Omdat wij nooit kerst vieren.' Zegt hij sip. En hij kijkt zielig naar zijn veel te schattige mini vans.
'Nou, gelukkig heb je nu mij en Cody.' Zeg ik lief. En ik zie Cody's huis in zicht komen.'WOW, dat is een heel groot huis.' Giechelt hij schattig. Ik grinnik.
'Ja, en daar woont Cody.' Zeg ik snel, en lach.
'Wow,' Fluistert hij in zichzelf. Ik loop het pad op en voor dat ik nog maar op de bel kan drukken word de deur open gedaan, door Cody. Hij staat glimlachend in een beige broek en een bloesje. Wat hem heel mooi staat. Ik glimlach en omhels hem.
'Fijne kerst.' Fluister ik. En geef hem een kusje. Hij grijnst en ziet dat Jordan heel gewoontjes staan. 'Wat is Gishlain veranderd.' Grinnikt hij. Ik lach eventjes.
'Jordan ben ik onderweg tegengekomen, hij zat huilend op de stoep.' Leg ik uit. En Cody kijkt even medelevend naar Jordan. En laat me dan los.
' Hé Jordan.' Zegt Cody grijnzend, en Jordan grijnst ook.
'Heey! Jij hebt wel een mooi huis!' Zegt hij vrolijk. Ik kan alleen maar glimlachen.
'Haha, dankje. Kom binnen dan gaan we even je gezicht wassen.' Zegt hij en hij reikt zijn hand naar Jordan uit die Jordan aanneemt. En ze lopen naar binnen net als ik.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...