Ik pak de handen vast en haal ze van mijn gezicht af.
'He Cody.' Mompel ik dan.
'Hallo Chantea.' Probeert hij op een ander stemmetje, wat heel mislukt.
'Niet doen! Die stem klinkt echt vaag.' Lach ik dan. En Cody houd mijn handen nog steeds vast. En hij legt zijn hoofd op mijn schouder en kijkt mee naar de Zee. Laila is in het zand aan het graven, en houd zich dus wel bezig. Ik zie een jongetje naar een Paviljoen lopen. Om een IJsje, natuurlijk. Het is een schattig bruin jongetje. Met een petje. Ik schat hem 7. Hij vraagt een ijsje maar krijgt die niet. Waarom zou hij die vragen? Hij loopt naar de branding toe vlak voor ons, dus ik draai mijn hoofd weer recht. Cody ziet waarheen ik kijk.
'Vind je hem interessanter dan mij?' Vraagt hij met een zielig stemmetje. Ik kan zijn gezichtsuitdrukking niet zien want hij staat achter me, nog steeds. ík knik, late reactie op zijn vraag. Hij grinnikt.
'Ja, ik ben pedo.' Lach ik dan.
'Wow, ik dacht al. Ow, Laila pakt jouw vriendje af.' Lacht hij.
Laila staat bij het ene jongetje te kwispelen. Ik wil gaan roepen. Maar Cody draait me om.
'Niet doen... Ze spelen, kijk maar.' En hij wijst langs me. Ik zie het jongetje Laila aaien. Ik knik dan. En draai me weer recht. Ik sta vlak voor Cody, we zijn misschien maar 20 Centimeter van elkaar verwijderd. Ik kijk hem aan, en Hij kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik voel hoe ik blosjes op mijn wangen krijg. En Cody's mondhoeken krullen lichtjes omhoog. Hoe dit voelt is niet te beschrijven. Zo geweldig, zo natuurlijk.
'Er is iets wat ik je moet vertellen.' Zegt Cody zachtjes tegen mij.
'Wat?' Fluister ik bijna.
'Ik vind je leuk Chantea.' fluistert h hij. Mij nog steeds aankijkend. Ik voel hoe een bom vol vlinders in mijn buik opborrelt. Mijn mondhoeken krullen langzaam omhoog. Ik bijt op mijn lip. Onbewust. En buig wat naar voor. Cody doet precies het zelfde. Ik voel zijn lippen op de mijne. De Bom vol vlinders ontploft. En ik het voel alsof ik zweef.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...