*66

11 0 0
                                    

weet iemand de naam van dat meisje? x

Ik pak mijn spullen in en kijk rond. Mijn kamer. Mijn lieve kamer. Leeg. Saai. Verlaten. Een traan biggelt over mijn wang. Ik moet naar Engeland. Met mijn moeder en zus... Ik moet Cody missen. Dit zou de laatste avond zijn dat ik nog in Australië woon. Nu ga ik in het koude Engeland wonen. Engeland. Ik bedoel echt een vet land want we gaan tenslotte in Londen leven. Maar zo koud. Je kan er dan wel goed surfen. Maar er is geen zon alleen regen en het ergste van allemaal... Geen Cody. De bel gaat en ik sprint naar beneden. Ik doe de deur open en Cody staat glimlachend met een roos voor mijn deur.

'Hallo.' Zegt hij droog. En hij geeft mij de roos.

'Hoi.' Zeg ik verbijsterend. Ik dacht dat hij weg moest. Iets voor zijn werk. Achja. Hij is er.

'Zou je toevallig deze laatste avond met mij willen eten?' Bloost hij. Ik grijns en knik. Ik omhels hem en geef hem een kus.

'Even omkleden." Zeg ik snel. En ren naar boven om een wit jurkje aan te doen. Ik mijn bruin leren tasje en bruine sandaaltjes.

'Klaar' Glimlach ik.

'Dat was snel.' Lacht hij. Ik knik. Mijn haar zat al en make up ook. 'Laten we gaan dan.' Zegt hij en hij pakt mijn hand en trekt me mee. We lopen richting een of ander restaurantje en nemen plaats.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu