*18

10 0 0
                                    


Deze week ging... Stroef & langzaam. Ik ben nu al 1 hele week in Australië. En ik vond het wel oke.. Maar ik Krijg Heimwee naar mijn eigen huis... Onze echte huis. Helemaal in Frankrijk. Ik lig nu heerlijk op het warme strand. En ik bedenk me zojuist, dat ik skype heb op mijn Mobiel. Ik hoop dat Abril of Fabien online is. Ondanks het tijdverschil. Want ze moeten nu eigenlijk denk ik allang slapen. Maarja. Ze zijn allebei nog altijd laat in de avond op hun computers aan het doen. Ik zet skype op. En bekijk mijn lijst. Owyeah. Abril en Fabien zijn nog Online. Ik besluit maar om voor Fabien te kiezen. Abril zal vast wel weer met Anth aan het praten zijn. Die doe ik dus zometeen wel.


'BONJOURNOS!' Roep ik blij.

'AAH, CHANEA!' Roept hij vrolijk terug. Ik grinnik en Glimlach vrolijk.

'Ik mis jou zo!' Pruillipt hij. Awh, hij mist me.

'Ik jullie ook.' Zeg ik met tranen in mijn ogen. Het doet pijn om je vrienden zo lang niet te zien.

'Gaat het wel Chan?' Vraagt Fabien bezorgt.

'Jawel.'
'Heb je al vrienden gemaakt?'
'Niet echt. Ik ken mensen wel.'

'Vertel.' Glimlacht hij. Hij weet gewoon dat er een apart verhaal achter zit. Naja, dat moet natuurlijk ook wel met mij.
Ik vertelde hem over dat ik bijna verdronk, en over Cody,Jordan, Kevin & Jake. Ik had ze nog maar 1 keer gezien, maar ik vind ze wel heel lief.

'Het gaat niet zo goed eah?' Vraag hij dan na een tijdje.
'Nee. Ik mis jullie te erg.' Snik.
'Ow, niet gaan huilen. Alsjeblieft. En weetjewat! Ik kom volgend jaar naar jullie. In de zomervakantie!' Zegt hij vrolijk.
'Ow my... Dat is zoo Vet! Mag ik dan met je mee?!' Roep ik blij en ik krijg gelijk weer een zachte glimlach op mijn gezicht.
'Haha, dat moet je wel eerst vragen dan.' Knipoogt Fabien. En ik zie ook dat hij wat tranen in zijn ogen heeft. Wat ben ik toch blij met mijn vrienden. Al zijn het maar 2 echte hele goede. Ik was blij en trots op ze.

'HE CHAN!' Roept er een stem.
'Wacht even hoor, iemand roept mijn naam.' Zeg ik tegen mijn telefoon scherm naar Fabien. En ik leg mijn mobiel neer. Ik kijk op zoekend naar de gene die mijn naam roept.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu