Het is zaterdag, Cody, Jordan & Kevin. Ja, Jongens, alleen maar jongens. Je zult denken ik ben een slet, maar geloof me. Deze jongens zijn het meest lieve van allemaal.
De meisjes zijn allemaal geblondeerd. Echt allemaal. Kijk ééntje vind ik niet erg, maar volgens mij gaat het hier erg om Reputatie. Sommige meisjes denken dat ze zestien zijn en ze ze zijn 12, Freakin' 12. En ze lijken ouder dan mij. Ze gaan hier niet het water in omdat hun make-up uitloopt en dat hun haar door de war raakt. Nou en? Cody Jordan & Kevin, zijn mijn beste vrienden geworden. Mijn zus had haar groepje vrienden al te vinden. De sletten. Het is iets precies voor haar. Dat maakt ons zo verschillend. Onze karakters. Want volgens mij gaat Gishlain zelfs al uit. En ze is 14. Maar, ik laat haar lekker doen. Ik weet dat ze het goed doet.
'Surfen?' Grijns ik naar Kevin. Kevin knikt.
'Niet verzuipen dan he?' Grapt hij nog steeds van 4 weken geleden. Ik schud lachend mijn hoofd en pak mijn board. Mijn EIGEN blauwe burton board. Hij is niet te groot. Vrij klein zelfs, zodat hij scherpe bochten maakt. En snel is. Ik peddel het water in. Het water is hier zo blauw. Ik hou ervan. Ik lig in het water en wil met een golf meegaan maar merk dat hij bezet raakt. Een blonde jongen neemt hem. Ik voel de spetters van het water op mij komen en ik baal. Kevin rolt met zijn ogen.
'Wat doe ik verkeerd?' vraag ik ernstig
'Niet jij, sukkel, hij.'' Grinnikt hij en hij wijst naar de jongen. Ik bekijk hem goed. Mooi gespierd, niet overdreven. Ik schat hem rond een jaar of 16.
'Ow.' Mompel ik en kijk weer naar Kevin. Ik kijk naar de golven en wacht tot er een mooie hoge op komt rollen maar het is rustig. Ik kijk weer naar de jongen die onze kant op komt, ik frons en kijk weer naar de golven.
'Hey Sexy.' Roept de jongen in het water, met een verdacht bekende stem.
'Volgens mij werd je zojuist sexy genoemd Kevin.' Grijns ik en ik wiebel met mijn wenkbrauw. Hij lacht. Ik lach ook. De blonde jongen dobbert bij ons.
'O, Muzikale meisje.' Zegt hij spontaan. Ik krijg een glimlach rond mijn gezicht.
'David, van de WC.' Antwoord ik droog.
'Surf jij?' Grinnikt hij. Ik knik trots van ja.
'Jep, is dat zo raar dan?' Vraag ik en ik kijk hem fronsend aan.
'Je bent een meisje..' Lacht hij dan. Ik knik en haal mijn schouders op.
'Ja, dus? Ik durf te wedden dat ik meer tricks kan dan jij.' Zeg ik dan. Hij krijgt een speelse lach om zijn gezicht.'Volgens mij word ik hier uitgedaagd door het sexy muzikale meisje.' Glimlacht hij speels naar me. Ik glimlacht uitdagend terug. David zwemt naar rechts en ik wil naar links zwemmen, maar Kevin houd me tegen.
'Je weet niet wat je hebt gedaan.' Zucht hij.
'Rustig maar het is maar een spel.'
'Maar niet voor David.'
'Hij zal heus geen meisje pijn doen of wat dan ook. En trouwens, vertrouw jij niet dat ik goed genoeg ben? Je weet dat ik het kan.' Grijns ik en ik zwem door.
Kevin zwemt het water uit richting Cody en Jordan. Die gaan staan toekijkend naar mij. Ik zucht een hoge golf komt op rollen. Ik pak hem en peddel mee. Ik sta op. Ik zit op de golf. Ik loop naar voor en loop naar achter op mijn plank. Dit is echt een moeilijk trucje. Ik zie hoe David mij na doe. Ik kijk serieuzer, en doe een backspin. Zeg maar mijn neus naar boven draaien en wee naar beneden waardoor je zo heel veel spetters krijg. Ik zit al een tijdje in de golf en doe nog meer dingen. Ik kijk naast me en zie hoe David valt. Ik grijns. Kneus. Niemand wint van mij..
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...