Ik word wakker door een paar zonnestralen die door mijn oogleden prikken. Ik kreun zachtjes en rol een stukje opzij. Naar een lichaam. Ik open mijn ogen en zie Cody zachtjes slapen. Zo schattig. Ik kijk op de wekker die half 12 aangeeft. Ik zucht we moeten eruit. Maar hij is zoo schattig! Ik geef een por in zijn wang. Hij mompelt iets en slaat mijn gezicht. Ik grinnik.
'WAT DOE JE SUKKEL. WAAROM SLA JE ME.' Acteer ik boos. Ik zie hoe hij wakker schiet en het enige wat ik kan doen is lachen.
'Sorry?' Zegt hij verbaast. Maar dan vat hij het als hij op de wekker zit.
'Je kon me ook gewoon lief wakker maken hoor.' Zegt hij met zijn schattig stemmetje. Ik schud mijn hoofd.
'Nee, al geprobeerd je sloeg me in mijn gezicht bedankt nog trouwens.' Zeg ik vol sarcasme.
'O, graag gedaan.' We staan op en doen onze ding.
'Tot vanavond!' Roep ik nog na en sluit dan de deur. Ik heb Cody net uitgelaten en ga nu mijn zus eens wakker maken. Ik zit naast haar.
'Wakker worden Gis.' Fluister ik in haar oor. Als ik naast haar op bed zit. Ik ruik een zwalm van alcohol. Ik trek mijn neus op. Zij mag niet drinken. Ze is wakker dat weet ik.
'Wat heb je gister gedaan?' Vraag ik. Ze rol zich op als een bolletje.
'Praat zachter.' Zegt ze fluisterend bijna onhoorbaar met een schorre stem. Ik knik en laat haar alleen. Ik bel Kevin aangezien hun gister zo close waren. Als ik hoor dat iemand opneem ga ik zitten in de bank.
'Hee.' Zegt hij, niet schor. dus hij is niet ziek of zo?'Hee, weet jij wat Gish, gister heeft gedaan?' Vraag ik.
'Jaa, naar het kampvuur daar was jij ook bij. Last van geheugen verlies schat?' Vraagt hij met zijn irritant stemmetje. Ik grinnik.
'Ja, ik denk het. Heeft ze gedronken toen?' Vraag ik.
'Nee... Hoezo?' Vraagt hij nu serieus. 'Ze heeft een kater.''
'HUH? Maar ik heb haar gister thuis gebracht.' Ik hoor verbazing in zijn stem. Ik hoor hoe ze naar de wc rent en het uitkotst.
'Ulg, je maakt geen grapje.' Zegt hij dan. Ik lach omdat het er gewoon facking droog uitkwam.
'Zal ik anders komen?' Vraagt hij bezorgt. 'Nee, hoeft niet. Ik zorg wel voor der.' Ik bijt op mijn lip en hang op. Domme Domme Domme, Gishlain. Ik ren naar boven.
'Zal ik iets voor je halen?' Vraag ik en ze knikt. 'Een aspirientje.' Mompelt ze nog steeds schor..
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...