*3

21 0 0
                                    


Iedereen in deze kamer is feestelijk gekleed, en ziet er vrolijk uit. Ik deed iedereens Make-up en Haar. En Abril hielp mij heel graag mee. Ik Focus me nu Compleet op het ooglid van Abril, zodat ik niet uitschiet. 

'Klaar!' Zeg ik trots over mijn eigen kunstwerk. En bekijk het eindresultaat. En als ik eerlijk mag zijn vind ik dat Abril het mooist is opgemaakt.

 Ik kijk naar Gishlain, en vind dat zij er ook leuk uitziet. 

'Aye Chan, moet ik jou anders opmaken?' Vraagt mijn zus lief aan me. 

'Nee, ik ga niet mee.'' Wees ik haar aanbod af. 'PLEASE, Ga méé, Voor mij?'' Zeurt Gishlaine verder, en ze zet haar puppy-oogjes op. 

'Voor ons..'' Valt Taylar Gishlaine bij. En nu staat heel het clubje te smeken, met hun Big-eyes, en pruillipje. 

'En misschien is Jamiel er wel.'' Zegt Jaimee. Jaimee, tjaa... Jaimee is een echte goeie vriendin van mijn zus. Jaimee is de zus van Jamiel. Iedereen denkt dat wij - Jamiel en ik - Het perfecte schattige stelletje zijn. Pff. 

Nou nee. Ik bedoel hij is echt super -schattig, en grappig. Maar hij is meer een vriend. 

'Nou..?' Jaimee kijkt me doordringend aan. 

''Ik moet ook nog op Laila passen.'' En ik wijs naar mijn lieve grote hond, die ligt te slapen. 

Taylar grinnikt, "Die hond van jou kan zich ook wel eventjes zonder jou vermaken hoor!' En precies toen ze dat zinnetje afmaakte, hoorde we een raar geluid. Een brom geluid. Alle meisjes schrikken zich dood. En ik? Ik lig in een deuk. Het is Laila die ligt te snurken.


'Ga nou mee, dan ontmoet je je liefde.'' Zeuren ze allemaal door elkaar. En na nog eventjes zeuren laat zeg ik dan toch eindelijk ja. Ik maak mezelf een beetje op. Niet te overdreven.. En doe mijn haar los over mijn schouders. Taylar loopt naar de Kast van haar, en haalt er een zomer-achtig jurkje uit. Ze duwt het in mijn handen. 

''Dit zal je vast leuk staan. Kom op schiet op! Trek aan.'' Zegt ze grijnzend.

Ik kleed me gehoorzaam om. En loop weer terug naar Taylar's kamer. Gishlain kijkt naar me met open mond. 

''OMG! Chann! Je ziet er mooier uit dan ik.' Zegt mijn zus hysterisch. Ik begin te lachen. En doe mijn slippers aan. Ze hadden nog gezegd; Doe hakken aan!

Maar ik weet dat ik dan deze avond niet zal overleven. Ik ben nog maar 14 en dus mag ik nog niet tot na middernacht. Maar ik weet het zeker! Dit word een gezellige avond. Nog voordat ik weg wil gaan geef ik Laila een bot. ''veel plezier vanavond.'' Zeg ik mijn hond gedag.

 'Kom nou!!'' Zeurt Abril weer.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu