*15

7 0 0
                                    



Ik krijg de Surfplank van Kevin, een Roze. Ik bedoel Roze. Ik haat die kleur. Achja, boeiend, het is toch maar voor een keer. Cody en ik rennen het water in.

"Veel succes.'' Glimlacht hij speels.

"Jij ook, met verliezen.'' Grijns ik speels terug. Hij grinnikt, en ik ook. Ik weet gewoon dat ik niet zo heel goed ben als hun. Ik zag net Jordan Surfen en hij kan het echt heel goed! Ik wou dat ik dat kon. Ik kan alleen recht door. En meestal val ik eraf. Gelukkig kan ik heel goed zwemmen.

 Ik peddel met een surfplank het water in. Fuck, dit ga ik nooit winnen. Waarschijnlijk kunnen deze jongens al heel lang Surfen. Ik Dobber eerst tot ik een mooie golf zie grijp ik mijn kans, ik spring op en probeer mijn evenwicht te vinden. 

Ik steek altijd mijn tong uit, ik kan er niks aan doen. Ik doe mijn best, het lukt nog aardig goed ook! Ik kijk in de golf. Hier is het water zo veel blauwer. En ik zie mijn eigen spiegelbeeld in het water weerkaatsen. Ik zie een vrolijk meisje. 

Ik wen mijn blik af en kijk weer voor me uit. Ik kijk naar Cody, die echt kan surfen. Ik merk dat ik ben afgeleid en val van mijn surfplank af. Ik val in het water zonder naar adem te snakken. Ik probeer naar boven te zwemmen maar de stroming is te sterk. Ik kom eindelijk bijna boven en ik merk dat mijn longen bijna dichtknijpen. 

Ik heb Zuurstof nodig en wel snel! Ik kom eindelijk boven gelukkig! 

Maar voor dat ik het zelf door hebt slaat er een golf tegen me aan. Ik merk dat ik veels te weinig zuurstof in mijn longen heb en raak in paniek. Ik probeer wanhopig naar boven te zwemmen, maar tevergeefs. Ik open mijn mond om naar lucht te snakken. Mijn longen overspoelen zicht met water. Ik voel dat er iemand me zachtjes aanraakt. En hoor enkel geluiden. Ik merk dat er een zwarte waas voor mijn ogen is. En voor ik het weet is het helemaal zwart.

"Chanea?!'' Roept Jordan. En dat was het laatste wat ik hoorde.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu