*61

8 0 0
                                    


Ik maak het pakje langzaam open en zie een doosje. Ook dit open ik. En ik kijk naar Cody die met pretoogjes niet kan wachten tot ik het open heb gemaakt. En expres doe ik langzaam het doosje openmaken. Maar in het doosje zit nog een tasje. Ik zucht en lach.

'Mooi Cadeau.' Zeg ik sarcastisch. Cody lacht.

'Ja? Toch, ik kon niet kiezen paars of blauw.'' Zucht hij dramatisch. Ik grinnik en maak het zakje open. Ik haal er een hele dure Ice Swatch horloge uit. Oh my god. In het midden staat 'Love you, Cody.' Met grote sierletters geschreven. Dit is zoo lief! Ik omhels hem en geef hem een kus op zijn wang.

'Be mine.' Fluistert hij. Ik knik. En voel een gelukkig gevoel mij overnemen.

'I wil, Forever.' Fluister ik terug. En hij kust me op mijn mond. Ik kus mee. En voel dat ik alleen maar vrolijk kan glimlachen. Zorgeloos, niet naar morgen denkend...


Cody en ik lopen hand in hand naar het strand. (Dat rijmt gewoon zo lief!) En we lopen naar het grote vuur. Iedereen kijkt ons even raar aan en gaan dan gewoon weer verder met waarmee ze bezig waren.

'Ow, Cody. Schatje. Waarom negeer je me toch? Je weet t-"

'Hou gewoon je mond, Jessica.' Bromt Cody. Ik trek een wenkbrauw op. En loop naar Gish. Ik geef haar een knuffel.

'Fijne kerst.' Zeggen we tegelijk. En ik neem plaats naast Cody. Hij legt zijn arm om me heen en ik praat wat met Lauren, die opgewekt vertelde over haar neefje die net 3 was geworden. En dat ze nu al haar cadeautjes had gekregen omdat ze op vakantie gaat.

'Wait. Jij gaat op vakantie?' Vraag ik. Ze knikt.

'Ja,we gaan naar Sydney.' Zegt ze. En ze verteld over de stad dat ze daar nog nooit was geweest.

'En hoe was jouw kerstdiner? ' Vraagt ze vrolijk. Ik grijns en laat mijn horloge zien.

'Wauw, die is echt vet!'' Zegt ze. En ze bekijkt hem goed. het witte horloge valt nu op en de zwarte sierletters glinsteren door het vuur.

Ineens begint iedereen te klappen en te joelen.

'Cody" & 'Zingen.' Ik grijns en doe mee. Cody kijkt mij geamuseerd aan en pakt de Gitaar aan. Hij speelt een deuntje en begint te zingen.
Ik ken het lied niet. Maar het klinkt mooi en ik geniet van zijn mooie stem.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu