Maar voordat ik ook nog maar de kans kreeg om door te praten stond Cody wer bij ons.
'Let's make Fun.' Grijnst hij. Jordan en ik knikken.
'Let's Go then.' Grijnst Jordan dan. En we lopen richting de Attracties.
'Het is niet heel druk?' Vraag ik me hardop af.
'Nee, dit is een groot feest van een meisje van onze school.' Zegt Cody dan.
'Hoe heet het meisje?'' Cody lijkt na te denken, en Jordan ook. Jordan schud zijn hoofd van dat hij het niet weet.
'Geen idee.' Zegt Cody en hij haalt zijn schouders op. Waar ik vandaan kom kent iedereen elkaar. Het is hier zo anders. Ik zucht.
'Hoe groot is jullie school eigenlijk?'' Vraag ik aan hun. 'Groot.' Mompelt Jordan simpel. Ik kijk hem dom aan.
'Hoe groot?' Vraag ik op de hoop dat hij het nu uitgebreider uit zal leggen.
'Heel groot.' Zegt hij, weer op diezelfde toon. Ik grinnik en kijk naar Cody.
'Ongeveer tussen de 2000 en 3000 kinderen, denk ik.'' Zegt Cody waarbij hij moeilijk kijkt. Ik krijg grote ogen.
'Dus ook zo'n hele grote gebouw met veel lokalen?' Piep ik. Jordan lacht en knikt. Serieus dat is niet grappig. Op mijn vorige school had ik het zo moeilijk met de juiste lokalen vinden en het duurde wel 3 weken voor ik het een beetje wist. En dat was een school met 1000 kinderen, boehoe.
'Rustig maar wij helpen je wel.'' Stelt Cody me gerust alsof ik een klein kind ben. En hij wrijft met zijn hand over mijn haar waardoor heel mijn haar door de war zit. Hij grinnikt. Ik duw hem met een zacht duwtje.
'Gaan we agressief worden?'' Ik knik mijn hoofd, en kijk Quasi boos naar hem.
'Zeg, zullen we nu iets gaan doen, in een attractie ofzo?' Vraagt Jordan dan. Ik knik instemmend en Cody volgt mijn voorbeeld. We lopen naar een grote hoge achtbaan. En nemen plaats. Ik naast Cody en Jordan naast een klein kind, waar hij vrolijk mee aan het praten is.
"En vind jij het spannend?" Vraagt hij lief aan het klein kind. Het kleine meisje schud haar hoofdje waarmee haar vrolijke mooie ronde krulletjes met dansen.
'Nee, jij? ' Vraagt ze heel gewoon. Jordan kijkt haar eng aan.
'Neuh.' Zegt hij stoer. Het karretje komt van plaats, niet zacht maar met een ruk en Jordan piept. Ik lach.
'Held die je ook bent." Zegt Cody. Het meisje lacht hem gewoon uit.
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...